I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alexz K & Jasmine - Hur ska man veta.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-19 20:07

Alexz K & Jasmine - Hur ska man veta.mp3

Ny låt med mig och Jasmine :) Hoppas att den ska diggas och ni får gärna kommentera osv :) Vore kul med konstruktiv kritik :D

Länk till http://www.speedyshare.com/577231335.html

Fred !

H-O-R-A

2009-04-19 20:16
Låter som alla andra låtar du gör Alex, men det är bra misstolka mig inte :) Texten till denna var verkligen otroligt bra. Jasmine var riktigt bra, gillade refrängen starkt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-04-19 20:59
Aaaw skön sång liksom, kände att det skulle vara spännande med en tjej som gjorde reffen! Hon gjorde det grymt bra, gillar det grovt! :)
Sen med dig, visst att du kör samma topic men låter inte som allt annat. Du kör med ett annat flow, och det här gillar jag sjukt! Lite mer attityd i det hela och inlevelsen känner man av, inte som i dina andra låtar då det känts som att du går på enbart inlevelse ibland. Iofs har inte jag hört överdrivet mycket med dig så förlåt om jag är lite fel ute, men så jag tycker.
Gillar det här iallafall, skön skön skön! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-04-19 21:25
Alexz den hära var ganska soft.. Första versen var skönare än andra iaf..
Vår musik och blogg hittar du på - http://www.smsmusic.se

2009-04-19 21:41
jasmine var bra som fan. behövs bättre verser / Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-04-19 22:17
Mycket bra låt :) refrängen var riktigt bra :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2009-04-19 22:19
Btw, tusse. Get ö laaajf!

2009-04-19 22:52
Tack så mkt alla :)
H-O-R-A

2009-04-19 23:30
Riktigt bra alex feta verser bra flow bra text, Reffen va riktigt skön =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-20 02:17
tack man :)
H-O-R-A

2009-04-20 05:18
Bra beat, diggar inte mixningen på något sätt. känns som du har använt 3-4 accapellor på något sätt och sedan var accapellan låg, men reffen var överfet ju..

Ett tips, utveckla dig i olika budskap, senaste 10 låtarna jag har sett du släppt är bara kärlek/deppig musik.. Inte för att vara dum eller reta upp dig nu men, söker du fjortis fame eller ?
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2009-04-20 09:50
Bara för att man gör känslo-låtar behöver det inte betyda att man söker fjortisfame? Är du helt rubbad i huvudet eller.
Ibland känner man för att göra depp/kärleksmusik, och då gör man det. Inte fan finns det någon gräns att "du får bara göra 3 kärlekslåtar i rad, sen måste du göra en låt om att du skjuter någon!". Jävla bull.

Sry för smutsen.

2009-04-20 09:54
Nynge; du har nog kollat fel isf :S .. jag har släppt TVÅ stycken kärleks/depplåtar på rad, innan det har jag lagt ut två andra, så jag förstår inte varför du kommer in i tråden och klagar på det :S dessutom håller jag på med ett EP där jag har massa olika teman i låtarna, inte bara kärlek/depp. Men visst, jag kanske släpper lite mer Kärlek/depp nu.. Men för ett tag sen släppte jag mer skryt och sånt. Så det är väl olika perioder då man skriver mer av det andra?
H-O-R-A

2009-04-20 13:04
Ajja:) Min åsikt av det jag har sett och hört iallfall... inte mening med att kommentera dina låtar iallafall.

Sedan Zycore, jag sa aldrig att han skulle göra någon låt om att skjuta någon. jag hade väll missuppfattat det hela så sluta säga att jag snackar bull. och jag sa aldrig att han gjorde fel heller ? frågade han en enkel fråga...
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2009-04-20 17:19
nejnej, det gör inget att du kommenterar, jag bara sa att jag hade gjort andra låtar.. Och visst du kanske bara har sett att jag gjort andra, och iofs så lägger jag inte upp allt jag gör här heller. men så är det, och det kommer komma olika typer av låtar i framtiden, men måste erkänna att jag gör mycket sånt här.. och det står jag för också :P
H-O-R-A