Spiken - Klart Jag Har Skills
Hallå! Håller på med lite tracks hit o dit, kanske eventuellt kommer ett album med lite feta producenter... Men! Tills dess, hade jag en text liggandes på datan och ett fett beat, så hookade två verser! Låten, kommer troligen inte vara så här i sitt slutgiltiga skick, men inte långt ifrån heller. Kommer troligen komma minst en vers till:) Men men, vore kul om du kunde kolla in o haffa en kommentar om vad du tkte/vad jag kan förbättra, ja allt sånt!:) Länk: Spiken - Klart Jag Har Skills Text: glider in på beatet med pennan i handen o lägger det tungt kan du tänka dig mannen? att jag är en utav dom bästa som finns för vem diggar inte när jag greppar om min mikrofon och efter det vet du att rappen blir tajt för jag menar att det blir så läskigt bra att grabben blir skraj När jag lägger det tight du tänker att "han e den som droppar världsklass" tvärtemot dej för du är den som e känd för sån där wack rap Och det e säkrast att du drar dej tillbaka för här kommer spiken jag sätter ribban för svensk hiphop och är den som mördar beatsen du vill inte battla, vill inte mäta, vill inte köra ärligt talat för möter ni mig då borde ni backa ur om ni är jävligt smarta för du är jävligt hatad så du borde nog bara hålla käften innan jag sticker fram till ditt crew plockar dej o sen plockar ja resten dagens rappare vart e musiken på väg nånstans? när man hör "jag e knarkare" På var och varannan låt ibland! Jag blir galen på sånt jag blir galen på dom som tror att dom e tuffa när det visar sig att det bara är ett gäng sketna ungar med för stora jeans, med mycket bling och med kepsen på sne jag har mord i sinnet och ilska i blicken när jag tänker på er sätter mig ner och fixar en bomb så när jag kickar ja kickar de soft flinar åt dom som e ganska kassa med en skit som ja kallar rappakallja för du har inget att komma med inget att skryta med o ja...slår ett slag slår o sen kommer ja att strypa er för jag är inte länge bara bra, jag är så mycket mer gillar du inte? låter de va om du tycker de Kolla även min myspace, Spiken @ Myspace Fridens! /Spiken
woooow, upp föffan
ey lååå !
skön låt björn, men har hört bättre med dig : p men den sparas.. fortsätt släppa bre : ) / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
vore kul att veta vad du tkte om låten oxå Antoon*, men ett upp skadar väl aldrig ;) eXceept: Kul att höra! Jo, har nog droppat tyngre grejjer men inget lika skrytigt dock^^ Men som sagt, det här är inte slutgiltiga skicket på låten :) Nån mer vore ju alltid kul!:) /Spiken
bra beat, bra mixat fin text men jag gillade inte ditt tonläge. var lite för ... jag har lust att säga "fjolligt" men det är verkligen itne d jag menar. det låg bara lite för mycket på spänn liksom kom inte o tro att jag kallar dej bög nu :P
Främst sångare, rappar för flowet
KLART SOM FAN DU HAR SKILLS BOY! skön, sparas! sånt skönt flow, riktigt bra, big up!.
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Ganzen: Aiit tack, öh rösten, du skulle nog kunna säga, kanske inte "fjollig" haha men inte direkt nån beefröst jag har är jag mkt väl medveten om :D Är det så du menar typ? Tack ändå. JungSb: Haha kul att du gillar mannen, tackar!:) Nån mer?
a men come on! God damn...
Promotor
2009-04-21 19:56
Galet flyt i början av låten, och hyffsat sjysst text.. helt godkänd låt!
hört en del med dig förut fått nåra låtar passade av kussen din på msn,, du e tekniskt bra fan du har potensial, kör bara på så skaru se de blir fett!!. kul med nya som dyker upp å gör det nice, peace! chomps friend!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Optimistisk: Man tackar, man tackar! :) rapmaster_kekke: Aha okej, så du e polare med chompa? ;) Najs! haha kul att han sprider mina tracks :D Men man tackar!:) Kom igen nu, vore kul om fler kunde haffa en kommentar! /S
sista uppet då, sen får den dö... KOM IGEN NU!
Producent
2009-04-23 19:02
Du blir bättre o bättre :) fint jobb björn. men "med för stora jeans, med mycket bling och med kepsen på sne " äre inte de som är hiphop klädsel eller äre jag som ha fel?:/
Flyger fritt, landar platt
Joutzen: Du måste se hela sammanhanget i texten. Jag tkr att småkids som går runt och leker gangster
med för stora jeans, med mycket bling och med kepsen på sne bara är löjliga, dom som förstör väldigt mkt. DOCK, missförstå mig inte, klädstilen e soft, men hur ska jag förklara, lite äldre kanske 17+ som klär sig så och beter sig normalt har jag inget emot, då kan jag dras till de lite själv oxå så ;)
Jag blir galen på sånt jag blir galen på dom som tror att dom e tuffa när det visar sig att det bara är ett gäng sketna ungar med för stora jeans, med mycket bling och med kepsen på sne Hoppas du förstod!:) Tack btw^^
Snyggt! Diggar flowet på många ställen, så låten i helhet får 7/10. Blev dock besviken när det lät som du skulle flowa grissnabbt i början, sen gick du över till lite långsammare flow.. Men du hanterar längden på raderna gentemot takterna bra, trots att det såg lite knivigt ut. Keep it up!
Hej
bra gjort
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Hypnoz: Tack för de orden! Hehe jo har faktiskt tänkt desamma angående starten... Kanske blir en liten ändring där till slutgiltiga låten ;) McBlaster: Tack du :) Vore kul med lite med utförligt, men ska inte klaga haha! meeeeer?