Http://www.myspace.com/besononline
orkar inte skriva nått långt tyvärr, men låten var soft tycker jag !
Beson: Det blev alldeles för mumligt på vissa ställen, lite flowmissar. Vet inte, känns som att beatet går för fort för dig? Däremot tycker jag din inlevelse i denna överträffar alla andra låtar du gjort.. Vet inte vad mer jag kan säga så det får räcka.
Reffen: Njaaaeeeh. Inget jag diggade tyvärr:/
Mr. Treat: Har inte hört dig förut vad jag vet, men tyckte du gjorde rätt bra ifrån dig.
Grovt jävla trött på, Oläkta köttsår Var rätt schysst tycker jag..
I överlag så tyckte jag inte den var speciellt bra tyvärr.. Beson jag blev lite besviken på dig faktiskt:/ Men men..
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Tungt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
beson vandrar frammåt. tror båda kan mycket bättre. men godkänt ändå
www.myspace.com/danielbylund
Beson lägger de bra,helt aiit flow texten va helt okej asså , blir bättre o bättre för varje låt tummen upp för dig . Reffen njaae inte så vidare.
Treat Tycker du lägger de riktigt soft, tycker du har rätt fett flow texten va skön. som Vv sa Grovt jävla trött på, Oläkta köttsår den va skön :) Treat va lite bättre än beson. men den va skön. 7/10 får låten =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att folk lyssnar! tack
Beson, lite mumligt på något ställe.. annars lät det soft fan. Mr.Treat, gillar hur du leker flowet. och texten är som vanligt fet :) reffen kändes som att det var något man bara slänger på för att fylla låten. langa upp era texter? peace
finns många saker jag är grovt jävla trött på/ däribland att skåda mina oläkta köttsår/ - måste åter försöka lära mig leva i nuet/ men jag är fast i det enda som existerar i huvet/ - du vet, dessa minnesbilder/ försvårar möjligheten för mig att se till lyktan brinner/ - dagar svischar förbi jag vill finna mig i/ mitt rätta jag så man kan hinna med sitt liv/ - många tårar har runnit ned/ och bevisat min svåra kamp att finna lycka i ett underligt spel/ men, jag kliver aldrig åt sidan/ vänder ingen rygg åt pinan, jag finns här för att kriga/ - jag är född till det här/ och även om det känns ibland, att jag är glömd i min värld/ - så reser jag min flagga oavsett hur stark vinden är/ och ber till gud att jag klarar besegra alla hinder här/ tack och godnatt! puss
Tack alla:) Kul att nästan alla gillar:) fikuzs : jag har inte kvar min text men kanske skriver ner den lite senare.
öåter tight gubbs! ;) beson bli bara bättre å bättre :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt fan!
beson, ja helt okej. Mr. treat, diggar dej, diggar detta, dock inte det tyngsta du lagt! Fortsätt droppa grabbar!:) /Spiken
Beson, hör utvecklig kul kul Treat, du kan bättre men du langar de fint :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Treat <3 Bra båda två, Andre snäppet bättre :) holler på msn mr !!!
Aii
tycker låter är bra ! :D kanske inte det bästa från dej beson men det är fortfarande bra, fortsätt såhär .
Btw Beson, på vissa ställen låter din röst ganska likt någons... Xeilon tror jag det är. På vissa ställen.
Aii
Beson beson beson, har nog inte varit med om någon som utvecklats så fort som du, LOVE IT! :D Som jag sa på msn redan, äääälskar den här låten :o Den klingar så fint ;D Mr.Treat visste jag var bra och han bevisade att jag hade rätt i den här låten också ;)
beson du blir bara bättre å bättre för varje låt, skönt å höra mr treat, har hört mycke bättre med dig men de lät riktigt bra / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
tack alla! skit kul att höra!:)mer nu!
Beson: tycker du har soft flow. vissa ord aningen osköna men du har rätt bra flow och behaglig röst Reff: Inte så speciell, men texten var soft i den Mr- Treat: jävla vad jag diggar din röst, behärskat flow också. (du får gärna gästa en låt) ajja tyckte ni gjorde det bra båda två men Beson har jag hört bättre av men det var ändå bättre än bra¨ Hank
bättre vara ökänd än okänd
glömde skriva att mixen var skön till beatet och passade bra. Texterna var bra
bättre vara ökänd än okänd
Riktigt bra låt grabbar! mer sånt här
tackar:D
haru inte kört på detta beat treat? annars helt ok låt! pz
binuz nja det kan jag inte minnas att jag har? :P tack för comments!
mer nu whoa!:)
tycker att beson utvecklas ruggigt mkt för varje låt och det är nice och Mr.T gör det bra :) en bra låt enligt mig :) <3 Pz<3 UPP!<3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
tackar käääz:)
tycker den förtjänar mer respons! Ljusets kalla låga/Tusen salta tårar var najs beson
Beson börjar bli bättre, men brister litegrann, så öva vidare, men helt klart godkänt!! Mr.T gör det nice. Peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Diggade Mr Treat o Beson mycket i denna. BESON Hojjta om du vill collaba :D
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Grym låt! bra bra
tack alla! kul att ni gillar fan :)
300 lyssnar och såhär lite kommentarer? Bättre kan ni!
Nice mayyn, texterna, flowet och allt är riktigt nice. Men mixningen kunde vart lite tyngre.. Eller så är det beatet som får det att låta så diskant.. Aja anyway, du och MR. Treat var tunga, punkt slut! Peyys
nice av er båda! fan beson din attityd har blivit mycket bättre du låter inte så där stråkig ut längre sen gillar jag texten den var bra och mrt: ja det låter soft gillar din text med typ flowet sitter :)pz
www.myspace.com/friphmusic
tackar! Noper: kul att höra mayn!:)
drar ett andra upp här då...
Tackar!:D Kul att du gillar Michael :)
sista uppet
antar att tråden nått sitt slut :) puss till dom som kommenterat
vad ska man säga ? du leder ju topplistan på frizon med denna låt så!
Nimerez Ny låt snart ; knas och bekymmer www.myspace.com/nimerezmusic
hehe =)