I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Daniiboy - Vinden bara smeker

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-22 21:12

fixade en låt snabbt för min kompis taggade upp mig, (har inte rappat eller så)
men lyssna och kommentera snälla, (inspelad på headset mic)

Har fått kommentarer av kända rappare som jag har som kompisar på msn och dom tyckte det var bra, så lyssna iaf ;D

http://www.speedyshare.com/138761830.html

När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-22 21:21
Kom igen whoa!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-22 21:44
You don't know what you got, until you lose it.

2009-04-22 21:44
ah glömde det :P

2009-04-22 21:46
Den är OMIXAD så det är direkt inspelad, SOM IRL

2009-04-22 21:50
Njaa det låter inte bra. Men som sagt jag vet att du inte har spelat in nå många låtar ( Men några!) Det är mest uttal och text jag stör mig på!

Och dom där "Kända rapparna" verkar inte vara kända på det positiva sättet "Host Stanislav Host"

Aja keep it up, Träning ger färdighet!

/ J.L

2009-04-22 21:51
amen det låter mer cp för det är headset mic, inte det bäst xD
Jamen dom tyckte det lät bra för nybörjare dummer :P

2009-04-22 21:54
Visst låter det mer cp men man hör ju ändå uttal och text och flow. Och det låter som sagt inte bra!

2009-04-22 21:59
näh brukar inte göra det direkt då man börjar, eller han nån vart en stjärna dirr eller?
du har hållt på ett jävla bra tag, och du har inte förändrats så kraftigt, har gjort 3 låtar för 1.5 år sen, och en snabb nu på 1 timme med headset, vad kan man förvänta sig?

2009-04-22 22:42
och du har inte förändrats så kraftigt,

oooh känner doften av avundsjukan. Du började ju fan innan mig och jag ligger 125km högre upp än dig. Dom som hört mig här på whoa vet att jag har utvecklats sjukt mycket från när jag startade. Du vågar bara inte erkänna.

Aja pallar inte tjaffsa i tråden. Ifall du får storhetsvansinne och börjar tro att du är bättre än mig, Lägg en diss!

Pz! / J.L

2009-04-22 22:50
Hahaha wtf boys, varva ner lite xD

Alla vet att t.ex jag oxå har utvecklats (inte fan till det bättre, men iaf ;) )
Alla utvecklas i sin egen takt, jag i min, Dan i sin och Johannes i sin..

Däremot Dan så måste du medge att Johannes faktiskt har utvecklats, om man jämför en av hans senaste med en av låtarna han gjorde när jag och han battla så hör man att kvallan är mycket mycket bättre, även flow, delivery, text osv ^^

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-04-22 23:07
hahaha på riktigt? fan detta är ju humor på hög nivå haha =)

2009-04-22 23:20
HAHAHAH FYFAAAAAAAN va dåligt, det ABSOLUT UTAN TVEKAN DET MEST TALANGLÖSA JAG HÖRT I HEEEELA MITT LIV!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-22 23:42
nog har han det, men över 2 år? mhm lite mer hade jag faktist föväntat mig om jag ska vara ärlig :)
aja ska iaf ska en studio mic och börja kick på riktigt så det blir nått bra nångång ;D

2009-04-23 00:39
ajt inget jag gilla direkt :D men om du tränar så kanske det kommer låta helt aight, du flowar för mycket fast du inte kan flowa, ta det lugnt och hitta flowet. peyz!

2009-04-23 01:04
micken göra inte rapparen daniiboy..

2009-04-23 01:19
http://www.speedyshare.com/124832398.html
med högre adlips så det låter bättre

helt sant xtrazie, men man måste träna in sig, det tar ju sitt tag, har som inte direkt hållt på och så, men allt kommer eftersom

Emil E ja du har då helt klart rätt men med ett headset mic är det svårt och få klar ljud och så, testa själv..

2009-04-23 01:24

2009-04-23 07:20
Tack för comments btw, ska tänka på det.
pz and love