I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Prövar Lyckan (Nattsession)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-24 01:23

Hundsim - Prövar Lyckan (Nattsession)

Hundsim - Prövar Lyckan

Ja... Ibland, ibland är jag uppe sent och skriver. Sen är jag uppe sent en annan natt och spelar in. I väntan på stordåd med mera jobb nerlagt i sig får ni detta, varför? För ni ska tagga till inför;
- Ny grupp involverandes Hundsim och deras första låt som snart är klar
- Min kommande netplay Jag Har Fel I Hjärnan (Där denna låt blir skittrack)
- Mina övriga awesome, fristående mp3or som är på gång

Gör som Janne Långben och tagga till, för nu är det dags för Hundsim - Prövar Lyckan. Props till Icetail för hans mysiga freebeats, som det denna låt kickades på!

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-04-24 01:49
Ahahah, du är så gosig :) gillas starkt skitskaft! De du droppar nu förtiden gillar jag mycket :)

peace sötnows!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Rappare

2009-04-24 01:56
Låter fint de :)
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2009-04-24 02:00
helt okey, men flowet e lite snabbt till detta beat,,
men okay,
tyckter du ska satsa mer på hela låtar, inte mest session

bra rim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-24 09:24
du är faktiskt en av få svenska rappare jag lyssnar på.
You keep believing, I'll keep evolving
Moderator

2009-04-24 14:00
Haha, jag tycker denna var skitbra! Skön rapp med dig, behagligt att höra på faktiskt, gillar det! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-04-24 14:14
Det är jävligt mycket "neger" hit och "neger" dit från en kille som verkar vara vitare än snö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-24 14:19
fet som fan faktiskt! diggar det;)

Pz!
(\_/)
(O.o)
(> <)
Rappare

2009-04-24 16:32
bästa jag hört med dig.
fosho

2009-04-24 20:19
Torevi & forsberg & rabbiz & ramuz & guran1 & tMy
Tack allihopa o: Läskigt med så många positiva kommentarer i rad, även från randoms. Men det är väl klart det skulle komma en dag för sånt med ;D

oveyoman
Håller fullständigt med, men detta är som sagt bara en session jag plitade ihop som ett skittrack till netplayen, sen blir det hela låtar å grejer ska du veta :) Massa på gång, wooho!

Mexiflexi
Jojo, men å andra sidan påstod jag ju aldrig att jag själv är neger! Vet inte riktigt varför jag envisades med att plita in det första gången i denna låt (men jag tycker ordet är festligt), andra gången var det ju dock i ett sammanhang o:
Inte hört U2 - Bloody Sunday? I refrängen låter det som att de sjunger Små Negrer I Sanden på tvättäkta skånska, det är bannemej musik!

2009-04-24 22:58
Det låten najs Jack!
Du fortsätter att köra najs din lilla mushroom! ;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-04-25 13:00
Sellish
Tackkaajjj!!

Kom igen, fler nu- för bövelen o: Skamligt få kommentarer hittills även om de jag fått varit najsare än nånsin!

2009-04-25 13:39
låter som du snubblar på orden..
The News called it crack, i called it diet coke..

2009-04-25 14:10
RIKTIGT BRA JACK!
fan så fett :D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-04-25 14:22
Okej.. lite bättre kritik, (eftersom du ber om det, ska du fan få't!)

flowet, som vanligt bland det fetaste jag vet! (sjukt avis xD )
och stilen är Hundsim = Sjuk =D
rimmen är feta, texten är fet överlag..
men lägg dig tidigare wtf , nejdå, men detta var riktigt bra gjort Hundsim, denna sparas.. :D

puss på!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-04-26 15:57
Tackajjj!
En kanske sista upp nudå, nu får ni ge er- Dags att börja tagga till för NetplayN!