Oohh, emilush! Jag hoppas du blir rädd jag äger dig på beatet så jag äter lite fläsk,eehhh Fläskasvaauula, HAHAHA fyfan. sitter och as garvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi buger oss ner så kallsipperna spricker o tackar. :D:D:D
Ge oss mer kritk nu :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:
satt och drack cola medans så hör man ett randomskrik vid 0.48 , så nu är hela skärmen täckt av cola, hahahahah fan vad jag skrattar :D
aahokej
vi är så jäääävla bra helt sjukt.. jag är en äkta white rapper. fuck eminem im the new fucking slim shady! fläskasvaulaa for ever mayn!
alltså låten kan väl inte ens vara seriös? haha. tycker den är rätt rolig endå haha :D
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
HAHAHAHAAHAHAH asså ja hör driekt vilka det är hahahahahaha ni är dom fulaste i sverige asså hahahaha
petter ser ut som cigaretter haha asså såna röster haha
Sämst jag hört på länge.. Snacka om att söka hype.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2009-04-27 19:42
Denna låter kommer bli årets sommarplåga.
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Grymt bra, diggar era röster! NOOOOOOOOOOOOT !
Evangeliet
keffskit . vad vi vinner? vi vinenr splitter nya kallsipper som vi kan ha på oss. riktigt sköna. är air kondition i dom och allt :D
det kommer snart en diss till legenden me hästasnorren!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH SÅ JÄVLA STÖRDA!!!
KAN INTESLUTA GARVA ÅT PETTER CIGARETTER HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAA
haha vi vill ha fler kommentarer nu. 500 nerladdningar men bara 60 kommentarer.
ASROLIGT! Ska göra en liknande grej, funderat på det ett tag. Utan fläskasvaula dock.
hahahahahahhahaha
Tänker inte vidareutveckla det mer än att. De ni dissade är rappare som rimmar på mig/dig , en/den och sån skit. De enda som har pure skills av de ni listade är Snook. Halva whoa kommer gapskrika på mig, men sådan är sanningen. Snook har gjort fler låtar än Mr cool.
Aii
HAHAHAHHA!
383 mannen vi slaktar bijaces !
Vilken pajjas . De enda ja kan säga.
Peace
haha roligaste på länge ju hahahaha dör av garv när han säger emilush i början haha
HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA har inte skrattat så här mkt på länge hhahahha så fula ni är hahahaha asså är ni seriösa hahahahah låter som sveriges största töntar i en låt hahaha
haha fattas bara stanislav med sen så blir de årets låt hahaha
HAHAHAHAHHAHAHHAHA feeeeeeet, big up haha NAT
Käft
haha as rolig! ni gjorde dagen lite trevligare... bra jobbat!
forsberg, använd inte retard som ett skällsord... tänk efter!
normal låt helt enkelt ;)
RickyRoss P17 Vad menar du med det då ?
http://soundcloud.com/forsbergmusik
HAHAHA EMILOOUUUS.. haha gulliga ni är killar :d hahah dör av flabb när ja hör !! HAHHA ceeepe e ni :d
bara en fråga hur många är ni i låten låter som 10 styckna haha ?
Roligare är att folk tror att de är seriösa oxå, det är mer roligt.
vi är 3 stycken. Dom 3 kallsipperna.