I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mörka gathörn och friterad kyckling

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-25 02:01

Mörka gathörn och friterad kyckling

Länk till http://www.speedyshare.com/377731508.html

McSpitty - Eight

Längd 2:23
Genre Gangster

2009-04-25 03:00
är inget fan av genren gangster och liknande..och är inget fan av svenskar som rappar på engelska när dom inte kan hantera det till 100%,

du är däremot inte den sämsta svensken jag hört på engelska men ändå inte bra.

jag hatar inte utan försöker bara vara ärlig och säga vad jag tycker! hoppas det uppskattas och att du kan ta kritik, bra som dålig ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-25 03:19
20 år?

"suck"...
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.

2009-04-25 11:33
haha emil tack för kritiken men jag får visa att jag kan bättre då... jag känner också att det inte blev bra så vi e inne på samma bana dock så bryr jag mig inte om någon har svensk dialekt eller inte är 100 på engelska därför att det förekommer i verkligheten också så jag reagerar inte så värst om någon skulle snacka dålig engelska bara jag hajar. Låtarna ska vara till projektarbete i Skolan

IQ: Vad är det med 20 år är jag dålig för 20 år eller? Jag äter dig om jag koncentrerar mig som du gör och mixar acceptabelt

2009-04-25 13:44
HAHAHAH !!! Ät mig då, du får 1 månad! KÄKA PÅ!

2009-04-25 20:20
Absolut och du vet vi från Afrika käkar inte med kniv och gaffel vi äter med händerna

Länk till http://www.speedyshare.com/689653706.html

mvh

2009-04-25 20:43
Ää ja tyckte inte de va så jävla dåligt uttal :) .. Tyckte den va rätt najs ändå^^ men ngt störde mig :S kanske beatet ele vette fan^^ keep it up ;)

/lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-25 20:56
Hahah, var den där länken till mig? isf kan du skriva texten också, för man hörde inte ett skit förutom 3 fuck på slutet och lite småord här och var, mixen soeg!

2009-04-25 21:08
Soeg den? fan också... nolla

Jag kommer meddela dig när den är färdig så du kan gärna börja skriva nu forumtrollare

=) till och med lilla tjejen uppskattar mer gangster musik än vad du gör IQ hah. Så vi hörs när jag är färdig ajjde

2009-04-25 21:59
Ja den soeg, men vad ska du meddela mig om när den (?) är färdig? ;O