[Audio] Fonky Fresh & B-Raz - De bara e så.mp3
Hey! För ett tag sen gjorde jag och Fonky en liten kärleks-session. Den har legat uppe på myspace ett tag. Beatet är producerat av Icetail. Shu.B-Raz @ Myspace Fonky @ Myspace (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. för många uppningar 2009-04-30 09:06:20)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först :)
Riktigt Brutala <3
Tungt :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tack man.. mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt grabbar upp för de! / MkN
Dame =) över tung ^^ Peyz!
@ BeatProductions på en Enskild Mixer Nivå (fett med Känd Jao)
Moderator
2009-04-25 17:30
tack peeps
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jävla bra låt!!! Riktigt tung!
Bra individuella insatser. Autotunern drar ner helhetsomdömmet.
facebook.com/idiomatisk - fan page
tycker den va skön, tycker ni låter lika ;)
Grova båda två! orkar inte skriva detaljer men det behövs nog inte för allting var riktigt bra! fortsätt goa gubbar haha! / Marius
Nice som fan:D
skön skön:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
släng upp på speedyshare:P:O`?
Tack boys, kul att ni diggar.. Kanske slänger upp den på speedy sen, pz.
den var riktigt bra.........
Jävligt bra låt! Tummen upp! Undrar bara hur jag får ner den i datorn & i mp3n? Det går inte att tanka ner den från er Myspace. Det skulle ju vara tråkigt om ni inte vill att den ska spelas av folk Pz Linje 12, Rob!
Håller med Rob ;) Langa Speedy länk =)
@ BeatProductions på en Enskild Mixer Nivå (fett med Känd Jao)
Riktigt töng! Kul att höra er 2 bröder igen! Keep it up!
http://www.myspace.com/peppeboah
Aldrig gillat dig för du har känts för upphajpad då du e fonkys bror och för du vart yngre än många.. Men DENNA låt var jävligt bra.. BIG UP (Y)
FiMp06
bra killar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Moderator
2009-04-26 11:20
Fyfaen vad skön låt! Släpps det mer låtar snart eller? Börjar sakna när man bara blev överöst av låtar från er liksom. Tung shit i vilket fall, lär pumpas ett tag! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
tyyng
hets, stress, fest!
tycker den är fet , lagomt med autotune och skönt beat måste även säga att jag tycker b-raz lägger det snäppet bättre UPP!
tack boys... mer?
B-raz leker för mycket. men låten var ajt
https://soundcloud.com/mendelsonbits
B-Raz måste vara den som utvecklats mest under en kort period :) Tvärtung låt. Det blir jämt fett när ni 2 kickar nått tillsammans. Fett! / M
Just for fun.
Moderator
2009-04-26 20:24
Tack peeps, det värmer. Kommer massa mer inom kort, håll ögon & öron öppna, shu!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
M-Prod : Aa sen har han en storebror som säger hur han ska göra och hur han ska lägga sina bars :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
fett b-raz ! de bästa jag hört med dig lätt, du låter som fonky för nåra år sen! keep up =)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Skiiiitbra låt asså fyfan va bra denna va. Reffen b-raz o fonky allt var underbart.. Tusse eller Rea du kan ju va tyst deras kärlekslåtar dödar ju dina iaf. tönt
Geni
DEN HÄR LÅTEN GÅR INTE ATT SLUTA LYSSNA PÅ! så sjukt fin, den är riktigt bra..... tack för mp3N
Fettt bra låt! Fonky å Rallebrush fortsätt så här! peace and love från västkusten
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Diggar dig som fan B-raz. och fonky lägger de fett som vanligt. som andra sa så utvecklas du fort just för att fonky antagligen hjälpt dig mkt. men tycker inte de är ngt fel på de! tvärtom, ja hade gärna haft ngn som hjälpt en lite liksom! låten va tvärfet asså! ni är bland få i svensk hiphop som kan göra denna typen av låtar bra! btw, tröjan du har på myspace. har oxå sån, den är på just nu faktiskt ^^ fet stil enligt mig ;) hehe. btw, måste säga att din röst blivit riiiktigt soft!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
fan, i speedyshare länken blir bara låten streemad, varför?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Aa sen har han en storebror som säger hur han ska göra och hur han ska lägga sina bars :) Det var några år sen nu som han hjälpte mig hahaha... Men aja, tack för kommentarerna. Mer?
Moderator
2009-04-26 22:29
Padawon P18 Tack mannen, de värmer Du som sa något om att "han har en storebror som hjälper honom och säger hur han skall lägga sina bars", bull. Rasmus har skrivit sina egna texter och allt sånt sen han var 10 år gammal mannen. Tror du jag sitter och visar hur han skall flowa eller vadå? Haha, tvärkul!
[email protected]
Battlerappare
2009-04-27 09:52
bra skit , matte är tung på reffen, många missbrukar autotunen med du kan din sak matte, kul att höra, Brallan lägger övertyyyngt, första versen är det bästa du gjort mannen , riktigt nice keep doooing uuuuure stuuuffs F.K <3
0523
Jag bara måste kommentera den här. Låten är riktigt grym. Den är både skön att lyssna på och den är riktigt bra utförd. Båda var klockrena! Allt är kvalité, inget tjoller.
riktigt bra framförande bois! och angående han som snackar om att du får hjälp av brorsan är en sådan som hatar folk som är bättre än han själv! lyser jävligt klart det... Aja, fortsätt spotta som en lama för de lyckas ni med bra =) en låt som sparas för mig och många fler va ja tror! / Cricko
övertungt !!!! är 1 av dom bästa låtarna som släppts på whoa 2009 !!! B-raz har utvecklats somfaan, diggar ditt flow å din röst. Fonky blir bara skönare å skönare, diggade inte dig så mkt förut men denhär komhem.. UPP !!!!!!!!!! / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Låten finns inte för nedladdning?
Har haft denna låt ett bra tag, väntade bara tills ni skulle uppa den här. Sjukt bra faktiskt, diggar reffen med auto tunen fick rätt nice känsla på de hela. Väntar på mer!
The thing is, we cant separate our feelings..
riktigt skönt alltså, du e bäst fonky :)
*ERROR*
bra jobbat grabbar döktiga boys
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Shit, senaste gången jag hörde B-raz var väl i låten Bröderna Från Väst. Du har riktigt vuxit till dig. Lät ashäftigt. Ger er en 8/10 då autotunen drar ner på det hela.
Fan vad fett o höra att alla diggar den.. Jag ska försöka fixa en bra länk för nedladdning, holla.