(Audio) Silver - Superstar Tjena. Har byggt mig en liten studio där jag numera kommer att recca i.Har den senaste tiden jobbat på att få fram en schysstare mixxning. Blev precis klar med den här låten. Skulle vara väldigt tacksam om ni lägger en kommentarom vad ni tycker om ljudkvalitèn och även låten i helhet. Tack.Beat: FreeVerser: SilverReff: Silvermixning: SilverLänk till http://www.speedyshare.com/227128652.htmlVers 1Jag flyter som en sjärna beroende av solljusetRappen är min ståndpunkt som bondens över jordbruketMin stil är framtagen, fett utav rappskaderDuka fram allt vin för nu firar vi på nattvardenKommer in och lägger alltid rappen glasklartRaktav utan undantag- jag är startklarFör jag vet hur vi gör det idagÄr ett med mig själv varje dag är min dagSuperstar. För det sätter klang som mellannamnOch jag redan känd i allt från södermalm till köpenhamnHan är en superstar- yayaya"Superstar"En feet kapten- kan aldrig skåda sjösjukaFlaskan i min hand och en cigg om vi e röksugnaHögburet huvud från mig och jag svävarTitta upp mot himelen jag lyser som en stjärnaReff x2Jag kör här är bra jag är bäst varje dagÄr bäst i mitt lag. varje dag är min dag."Han är här i dag han är en superstar."Vers 2Har fett stora krav vill va bäst överlagÄr rätt underbar när jag glider på stanDe vassaste ni vet jag är ett med hela världen Släng på ett beat och jag kickar det säkert-Silfverstolpe är ödmjuk som förutMen nu är tiden inne att köra det körigtJag är en stjärna är störst i min staaadJag gör det bra jag är en superstarReff x4