Michael - Litet mixtape
Ja, här är lite sessions/låtar som bara ligger och skräpar ändå, så jag tänkte man kan ju lika gärna lägga ut dom på forumet.. 1. Hatar mitt liv 2. Familia 3. Minns allt knas 4. Sara 5. Kan inte gå tillbaks Mer än så blir det inte den här gången!Länk Det är alltid roligt med respons.. / Michael.. (Inlägget låst av Mabandeför många uppningar ("gomårn" och liknande) 2009-05-05 10:02:12)
fan va skönt med lite ny musik när man sitter hemma å är sjuk som fan, kommenterar senare om vad jag tkr om det:)
1. Riktigt sköönt beat, sköön röst haru åxå micke gryma rim i låten ;) sooft maayn 2. Den var åxå riktigt riktigt bra, bra text skön inlevelse i den 3. Riktigt sooft är juh den alltså! hehe sooft beat som tusan! you know it maayn ;) 4. Himla himla fiin låt till tjejen! Hoppas hon tar åt sig av låten.... 5. Den här låten tycker jag om så himla himla himla mycket alltså! Den har gått om och om och om igen! Vet inte riktigt hur många gånger jag har lyssnat på den men de är sjukt mycket...I LOOOOVE IT !!! Sköönt micke att du har kommit tillbax och börjat droppa igen har verkligen saknat det.... Miss you maayn! Peyz!!
damn , det låter fett som fan micke ! Jag skriver mera när jag kommer hem från skolan... måste skynda mig dit :) Peace,/S
somedays, s.o.p will change :)
fyfan! andra låten är grymt nice tycker jag:) även första, dom två var mina favoriter, men alla låtar var nice! kommer spelas
Tankar just nu och återkommer med en kommentar
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Bra micke! bara nice alltså keep it up =)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
nu så nu har ja lyssnat klar! Första låten var grymm alltså gillar texten beatet alltså skönt somt tusan! tycke du flöt på bra! andra låten, samma dära lyricen är hur bra / fin som helst! men samma flyt det var bra inlevelse på det alltså :) tredje! haha lite småroligt beat :), bra levererat samma dära alltså sjuk text som vanligt du har ju alltid varit bra så man kan ju liksom inte klaga på nånting Fjärde. Så grymt fint alltså love är det :). introt är grymt fint :), beat valet är bra! som vanligt alltid sköna beats :), texten var lite sad också ;/ hoppas hon inser och förstår! Femte. JAG ÄLSKAR DEN! texten är sjuuk allltså ja har haft denna på repeat heladagar alltså man kan liksom aldrig bli less den! beatet älskar jag med det är bra micke! Hela allting får 10/10 av mig :)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
riktigt nice rakt igenom :D
Nummer ett gillade jag , nummer två gillade jag någorlunda, nr 3 tyckte jag var en rolig och annourlunda delivery på, nummer 4 och 5 vet du vad jag tycker om :P
Aii
Den är grym . diggar nog första låten mest big up!
Alltså shit! andra låten är sååååååå mad, kan relatera till hela texten! allt e fan dunderfett.. du är tyngst, no phukkin doubt. Ni borde marknadsföra erat kommande mixtape i kyrkan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är duktig men tycker inte om att alla låtar är ihop klistrade till en enda.. Har några gamla låtar med dig på datorn. När man lyssnar på dom så hör man att du har utvecklas som attan.. Bra låtar men dom enda som faller mig i smaken är dom första .. Alla tiders!
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
fett..men bara fett..inte lika tight som annat du gjort! men bra! fortsätt!
Peace out, get laid !<br><br>
riktigt bra gillades som fan mer låtar att lägga in på mp3:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för att folk tar sig tid att lyssna..
16 kommentarer på 68 downloads, det är lite småknas tycker jag :)
tankar nu och kommenterar inom kort :D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Jag ska fylla i lite. Har alltid tyckt att du är suverän micke. Du gör underbara texter och denna mixtape är feeeet som fan. MEN! Varför göra en del låtar så korta ? De har potential men det känns som du reccar dom MEGAFETT och lämnar dem halvfärdiga. Droppa lite 4 minuters material. Då är du som bäst. !
Aii
Riktigt tungt. Synd att låtarna inte är uppdelade bara, att det bara är i samma låt :/
Låter riktigt bra detta, fyfan alltså. jag tycker det är helt sjukt vad du utvecklas sen dina låtar från 05-06 nångång, även fast det nästan har varit helt tyst från din sida vad jag vet iaf. 1. låter bra man, skönt röstläge, flow och text. Ah denna var helt ok! 2. fan, fin text. men låter i princip samma som första låten tycker jag, men klart bra. 3. denna gillar jag som fan, beat ok, gillar flowet mycket och texten är madshit alltså och röstläget är grymt skönt, this shit i like man! :) 4. jag gillar inte kärlekslåtar så mycke.. men du lyckas få det låta nice, hoppas hon tog åt sig av låten och förstod. 5. Bästa låten på tapet det är madtight shit, texten är så otroligt bra! du har fårmåga att skriva jävligt bra, man fängslas av dom.. lite annorlunda flow också, vad mer ska man säga. Fan så bra! lite tråkigt att vissa bara var 1.30 typ, men fortsätt spotta du göre galet bra! :)
Toastare
2009-04-27 21:23
Bra! var precis vad jag ville ha då jag gick från bussen idag :) Det skulle dock ha varit enskilda låtar och inte en lång ^^ första och sista var bäst !
asd
michael.. finns inga ord! ALLA låtarna är hur bra som helst.. finns inget snack om saken, du är så jävla deep så det finns inte ett enda fel som jag hittar, u rock babe! fortsätt såhär! puss
ah shit bra..mannen!
vafan upp . Ni missar något. skärp er. detta är 10 nivåer över whoa !
Aii
Får ta och lyssna igenom detta när jag kommer hem!
soundcloud.com/brormusk/sets
okej då ska vi se. jag skriver samtidigt som ja lyssnar nu och pausar mellan låtarna..
1. behaglig start på tapet, fint beat som rullar igång, skön attityd på rappen. OJ! soft tjej som dyker upp efter versen, jag gillar. bra öppning om än lite lite skum mix i början på låten.
2. bra text och bra rim. flyter laidback, hade kanske önskat lite mer attityd i rösten, men de e ingen biggie!
3. börjar med skön samplad röst, du rider in på beatet som en riddare :) ahahha asså, smooth, snyggt flow även här, och nåt som jag uppskattar: en text med mening. verkar som om du allitd skriver vettiga saker dock, så inget att klaga på. "johan - Toan"-rimmet förstörde lite, men i sammanhanget så glömmer man av det då storyn ligger i fokus snarare än rimmen. jag har alltid hävdat att det man förmedlar är viktigare än sättet att rimma på - bra gjort!
4. börjar lovande... skönt beat med samplad hook, me like! aaah okej, en kärlekslåt med förmodligen lite ångest över de hela? såna här låtar har en tendens att bli för mycket, men hittills så sköter du de snyggt, de blir aldrig "för klyshigt" om du fattar vad ja menar, du fick ut det du ville säga och stannade där.! nice! bra gjort.
5. Hlet okej, inget som sticker ut kanske, men felfritt flyt och vacker text! känns att du menar det du säger.
för att summera lite: ett bra tape även om de känns som om det kunde blivit bättre. Beat-valen kunde ha varit lite tyngre, din attityd lite mer inlevelse, och visst ja gillar samplade hookar, men nån annan typ av reff hade inte skadat! haha nu låter de som ja klagar vilket absolut INTE är fallet, jag gillar tapet och ja gillar dej som rappare, och tror att med fetare beats, bättre kvalite på inspelningen och mixen så kan de bli dunderfett!
Lex hookar gärna upp en kristen collab med dej! hojta om du är sugen homie
Länk till http://www.realtalk.se och whoa, Ni är aldrig ensamma, tänk på det när ni behöver tröst, Jesus fínns alltid där.!
hollaaaaaaaa
Detta är min forumsignatur
Tack för det Lex! Kul med lite utförligt sådär, mer sånt! :)
låter fett bra.. diggar hatar mitt liv.. bleesss
Tycker det var bra. Blev mest förtjust i sista låten, det var en hitt! /Rain
facebook.com/idiomatisk - fan page
ja du vet ju vad jag tycker om de ;D galet fett så klart! "de är sant som hon säger i cant get back again!"
1. riktigt tung mannen svär den va riktigt skön, men tyckte mixningen va liiite otydligen =P 2. har svårt att ge kretik på det den här låten, mitt ex gjorde en låt till mig på just det här beatet så det har liksom blivit så personligt, men dåligt lät det verkligen inte!, du hade jävligt skön känsla i denna!, lätt att bli känslosam i just sånna typer av låtar =D nice nice mannen! 3. tycker VERKLIGEN inte om beatet men digger just dehär man berättar om knas man har röstläget "jag skiteri" typen diggar det som fan! gillar nonchalanta stilen :D FETT! 4.känner igen mig mkt av vad du säger och det får det att bli personligt här med! jävligt tight delivery määäyn! hoppas det går IIIIN och att hon lyssnar på dina ord! lycka till där gubben! 5.lätt den bästa låten! skönt beat, du flyter härligt, mixningen här lät bättre oxå än dom andra. du har känslan, utan tveka. och jag fastanr alltid för efterprat. den här va galen brush :D i helhet va det en helt okej play dethär! den får 8/10 det som va tråkigt va att det va liite dåligt mixat, men det kanske bara är jag :P fortsätt mannen! vill höra mer från dig så droppa nått i gb när det kommer nytt! /Filosof!
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
helvete, gör så man kan tanka ner låt för låt.. älskar ju tamifan i mig din röst så du måste göra så man får ladda ner hela låtar.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
1. låter bra, shit ! röstläget är soft som fan, flowet är ju underbart som vanligt och inte mindre texten ! 2. fin text dära också ! samma med flowet och röstläget som första :) 3. Diggar jag mera. lööv flowet på denna!! yueaa, den här micke vill vi haa mer av !!! 4. jag personligen tycker bra om kärlekslåtar omän det är massor med shit hit och dit. men den här gjorde du riktigt jävla bra, texten har du skrivit jävligt bra och jag hoppas att hon förstod vad du menade med den ! 5. Michael, man låser sig på dina texter. Du får lyssnare att krypa in långt in i text handlingen jag lovar dig , jag har aldrig i mitt liv hört en bättre textskrivare i mina 15 år ! Övrigt tycker jag att du gör det jävligt nice, texterna är alltid bra . fortsätt så hära du gör det jävligt bra i din "Comeback", LEV RAPPEN FÖR PITEÅ ! Peace/S
somedays, s.o.p will change :)
de två sista var riktigt bra! lyricen höll sin sak genom hela skiten men gillar inte hatar mitt liv låtar :) resten var skiitfint! P!
All i need is one mic, one beat.
Gillar alla låtarna grymt mycket! Din röst är skön som fan och texterna är skitbra. Vill höra mer! :D
fet tape
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Skitsamma! kommentera låtarna istället
diggade inte dem speciellt. sorry but i'm just honest
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
diggar detta man! Diggar nog mest " kan inte gå tillbaks" riktigt nice att du kommit igång igen. hojta om du har lust att gästa något;)
http://www.myspace.com/quizze
Tack så mycket plönningen!
Detta va riktigt bra. Ruggigt kul att höra att du är igång igen mannen! Skön röst och bra texter. Säger det igen, du kan din grej! Den sista låten stack ut lite från dom andra men detta va riktigt soft man:) droppa mer
Http://www.myspace.com/besononline
Jävligt bra ;) gillade allting... gör mera låtar för du är jävligt bra
Legal#. Truestar^