Hundsim - Den Riktiga Hundsim (Netplayteaser)
Hundsim - Den Riktiga Hundsim (Hundmixad).mp3 Well, här är en festlig låt som är tänkt att förtjusa er trots att den är körd på en måhända lite väl känd instrumental, som ack ändå är så passande för ändamålet. Den ba' ska va med på min kommande netplay Jag Har Fel I Hjärnan som är i full gång och arbetas med för full rulle, brum brum! Detta är dock versionen jag mixat och eftersom jag suger på sånt är det samma gamla visa vad mixningen anbelagar- Men ingen fara på taket, jag har fått löfte om att en viss annan filur ska mixa låtarna till netplaysläppet så det kommer låta bättre då- och det är fakta! Detta är dock inte fy skam heller om jag får säga det själv, så jävla Hundsim bara!Hundsim - Den Riktiga Hundsim (Hundmixad).mp3
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jag gillar ditt flow här och texten :) inte så bra mixxat dock, men du utvecklas iaf.. peace mate!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
tkte allt va nice =) ett av dina bättre verk , o jag tkte mixxen var bra =) snart kommer lite mixxed up G shiet ut oxxå ! :D <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Det här var bra, bland bättre du gjort. Bra text feta rim lite played saker här och där o flowet va okej
Låter jävlit bra hunden, hoppas netplayen håller samma klass.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha diggades, bra val av beat, bra flow nått som inte diggades var reffen, då man är van att höra eminem på denna då^^
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
haha hundmixad! bra där! ojojojoj vilket gangster beat :D detta lovar gott inför netplayen, tycker det låter behagligt i mina söta öron! HHAHAHAHHAHAHA fritlz-raden!! så sjuk som vanligt, me like. ser du från din österrikiska källare hur jag gör tummen upp?
Detta är min forumsignatur
bland de bättre texterna jag läst (eller i det här fallet, hört) av dig. skönt beat och bra flow, du har slutat med de små flowmissarna har jag märkt :) gillas
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
skit skönt..skit skönt flow och text. vill höra netplayen nu! :D
You keep believing, I'll keep evolving
Hahahah, helvete va fett! :D så jävla manligt! Skönt flow, texten krossar näsben och beatet är fätt såklart! Fan vad härligt flow du fått. GIEF NETPLAY, OCH TJIPP VILL VA MED Å JESTA JÖH!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Torevi Jag kan inte mixa n' u know it! Dock fixas det som sagt till slutversionen av låten :)Vanilla Coke Tackar :D Samt HYES limp & _Lukke_ & niickees Tackar göbbar! Uppskattas, och håll utkik :DDMAt Jo, men det är ju rätt förståeligt att man med inte ens ett och ett halvt års erfarenhet bakom micen överträffar en världskänd rappare ändå tycker jag ;D Tack i övrigt du! :DP-Lex DVD ! I'm gangster and u know it! Glöm inte att lyssna på netplayen när den väl kommer, även om den kommer vara allt annat än moraliskt rätt i sitt innehåll så lär den förhoppningsvis ändå väcka en eller annan tankeställare mellan varven :)rabbiz Hah, du får bärga dig ;D Dags att för min del börja jobba på dock o: Har "segat" med den tillräckligt jämfört med mitt tidigare arbetstempo, wish me luck!Andra-Sidan KLART TJIPPEN SKA FÅ VARA MED OCH SÄGA NÅT ÄCKLIGT! TACK FÖRFAN
reffen diggades inte verserna var soft. Orkar inte skriva någe utförligt eftersom ja är sjuk. PEace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Vilken skön låt med bra flow & text! :)Hundsim = Svergies egen Slim Shady !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ush inte alls min smak... förstår inte hur folk kunde gilla denna låt... Beatet var de enda som var tungt. du flowmissar 4,5gånger de jag hörde, fanns säkert fler. tycker du borde ha fler attityd... Men träna på så blire najs faktist...
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Tack gossar! :DFlera nu?!
ähh tyst med dig du får mer än dom flesta, vilket du ska ha.
You keep believing, I'll keep evolving
rabbiz Men.. Mycket vill ha mer! Särskilt av det konstruktiva slaget :DJiim Dumma du som reklamar i andras trådar
fyfan va gryymt :) nog fetaste du gjort, hoppas hela netplayen håller samma nivå, detta var sjukt nice! big up!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tackar Jungsubban :> Ska göra mitt bästa ;D Ska pröva på lite olika tokerier har jag bestämt mig för :) Inom stilar, rimmande, skrivande, flowande, röstläge m.m.En sista upp? Kom igen nu för bövelen!
Introt diggas fet, hahahahah! Flowet och rimmen och ditt humör är ju klockrent som vanligt!! Texten har jag ju redan kommenterat men låten blev ju lika bra som man trott!! Reffen är klockren!BJÖRNEN!!! JACK!!! MUSHROOM LOVER!!! ZELDA LOVER!!! SMASH LOVER!!! Spoiler Det e Hundsim de! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Synd att du förstörde ett grymt beat men annars va det nej inte alls bra´.. Det låter allt för tråkigt och barnsligt, och du hackar för mycket i flowet.. Men iaf lycka till i framtiden Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
gillar flowet och rösten men tycker det va lite lamt att ta eminem beatet..
kicka det som RPP