Laddar 12:an kliver in på klubben// Klick klack vänder rubbet// Vissa tappar hakan andra stänger munnen// Ingen här vill väl ha trubbel// När kliver in i rummet// Blir det, schh inte mer än så// Nuförtiden har jag blivit en ikon// Gick ifrån en jävla nolla till idol// Inget snack mannen pengar sätter spår// Kolla kompis efter 1 år// Har jag snubbar bakom ryggen som jag vet är där och täcker// Och dom står där väntar,dödar när jag ger dom tecken// Im a crasy as bitch// Ingen tid för fitter, stick// Tid är pengar mannen// Om du inte fattar får skott i skallen// Inte rädd för skaka galler, grabben// Vänder upp och ner på dagens trender// Här finns ingen fonky to da fresh som gäller// Här är skiten äkta// Långt ifrån micheal jacksons näsa// Lutar mej tillbaks rullar upp en etta// Lilla edet i mitt hjärta här är allting äkta// Kom nu kompis kom, kom kom kom// Hey, vad, vad vill du vara kompis// Välkommen till den världen där allting är gratis// Lilla edet staden utan lagar kompis// Vissa snubbar backar efter våra drivebuys// Andra kliver fram och stärcker efter highfives// Vissa visar peace när vi glider ner för blocket// Hela staden backar när vi dödar och så lämnar kroppen// Där på platsen om du golar blir du offer// Men vi vet att snuten vågar inte ta oss// För det här är våran stad, top notch// Ingen jävla tid för jidder// Lägger heller ner min tid på knulla fitter än att döda fitter// Och jag knullar horer som en hobby och jag står för det// Inget push me to the side hoppas att ni hör det// Spelar ingen roll grabbar hur många som har hört mej// För jag står för min sak ända in i döden// Medans ni 2 fitter tar en kuk i röven// Ingen snack om mej igen hoppas att ni hör det// Jag vill inte starta någon beef,men om ni snacka skit// Så slår jag vilt, jag vill inte gå igenom detta en gång till// Låter gammalt va och jag kliver ut peace//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.