Lol Enter är mycket bättre än dig
Texten e på riktigt låg nivå!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Mannen lägg upp texten så kan jag kommentera efter den ! Peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
texten kommer här. Ursäkta mig för stavfel! Tillbaka till hiphop Back in the days/ Då var det måla väggar och inte någon myspace/ Det var gangsta rap det var hiphop/ i dagen rap är det blandtat med techno/ Rullla upp den lungorna fylls/ aaaaaah Pundarna dom vänder inte sin rygg/aaah Jag är hiphop och kommer alltid va/ vaaah Din lilla fitta med med invalida barn/ HAA yeah nu är det vara bäst som gäller/ och alla rappare dom grinar å gnäller/ jag behöver en pistol och ett magasin/ och tå tar jag min tid, att få adrenalin/ woooh, Det är sååååå/ Tanka mixtapet som du tankar etanol/ Stilen E sushi grabben fatta å se/ tanka ner den, tonyejremar.se/ Rappare skämmer ut sig/ Det är pinsamt snälla tro mig/ jag vill inte höre mer mer från er/ aaaah jag vill inte höra mer från er/ Snubbar leker för mycket txe snubben Roy/ Som contra säger han borde kallas deap trouth/ the crews har txe rappat 3 år/ 3 jävla år men så dålig ändå/ men värsta snubben måste vara weestbyy/ mutar mig med pengar men så jävla äckligt dryg/ Så snälla du kim, ta gemet å hoppa av/ snubben lovar saker som inte blir av/ wooow Allerhead ken ring var din kusin/ Joo men visst grabben tjoo skaffa dig ett liv/ jakiissh, a men vem fan är de?/ en riktig steekare till rappare som har hamnat helt fel/ och när vi ändå igång, så varför inte dissa whoa/ bara massa hatare som behöver mera fjong/ Sista droppen går till entertaiment/ så mycket luft men ändå inget händer/ Rappare skämmer ut sig/ Det är pinsamt snälla tro mig/ jag vill inte höre mer mer från er/ aaaah jag vill inte höra mer från er/
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Och sen när blev tusse hiphop? aldrig varit och kommer troligtvis aldrig bli heller, "vill inte höra mer av er " Kan inte vara så att vi inte vill höra mer från Dig?
100procent
Även fast Showcase är en stor idiot så har han en jävligt bra poäng. Microsoft word.
Dra åt helvete!
haha vrf namedroppa du inte mig:)
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Yeah .. Diggades stort :) BIG upp för denna! Dina 2 första bars hjälper mkt på vägen :) Blir bara lite småtrött på folket som säger att han inte rimmar. Och att Enter är bättre än tusse. Det är lika sant som att Allerhead är kusin med Ken ring .. HAHAHA
Riktigt Brutala <3
Blir ganska smickrad när folk säger att jag är bättre. :) Ganska kul att höra att folk vet vem man är. Och Beat det är ganska lätt att lista ut att jag är bättre. Inte "bättre" utan. Jag är bättre lyriskt, jag skriver bättre och kan rimma ifrån den här fjollan när jag sover. Jag kan även med stor sannorlikhet flowa ifrån den här fjollan så mycket att han tappar hakan. Men det han är bättre på är sina mixar. Tusse kan mixa bra som fan, det kan han. Och han har även väldigt bra inspelningstekniker vilket jag inte har. Därför "låter" schnubben bättre. Alltså: På scen har du inte en chans mot Enterdeman, men bakom datan tar du mig med dina förbaskade mixar! :D Lär mig? ^^,
Dra åt helvete!
det jag tycker är kul är att du dissar folk som grinar osv på låtar. Har inte du droppad ca 100 kärlekslåtar och gråtit som en liten flicka över beats? ingen hatare tycker bara att om du ska snacka skit ska du fan kunna backa upp det ordentligt också. Du kunde lika gärna namedroppat dig själv i denna . peace
mhm
Texten hade riktigt låg nivå alltså. Kan inte kommentera så mycket mer för stör mej på dålig lyrik. Kvalitén va väll de ända som är bättre än enter och röst mässigt är du bättre Har hört äldre saker som är bättre med dej har ja för mej. BLEV INTE positivt överaskad..
Kalliistudios© 2:avåningen
Alltså: På scen har du inte en chans mot Enterdeman Tusse är faktiskt otroligt mycket bättre live än de flesta här kan jag tänka mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror nog inte Enter menade det bokstavlig talat, utan mer: Skulle Enter och Tusse stå på scen med varsin mick, ett beat och publik och sedan "battla" varann så skulle Enter vinna hur lätt som helst. Tusse är en studiorappare, det hör man direkt. Skulle nån snurra igång ett beat inför Enter så skulle det ploppa ut rad för rad. Tusses text låter som nåt Enter skulle kunna freestyla fram på fyllan, 100% ärlig. Tusse snackar om "back in the days" och myspace osv.. även har han myspace själv? Kör på popiga beats, gråter över beats, sjunger falskt och det bästa av allt.. han nickar Tusse. Wtf liksom? Fantasin tog slut.. ? Jag hatar inte, är bara uppmärksam och märker av när folk har svalt för mycket luft. Och i detta fall har trådskaparen gjort det.
Anna_m_maria Du är ett gott exempel på att folk svalt för mkt luft.. Tusse är bra , Enter är ochså bra. Men Tusse Ligger en hel del steg före Enter i mina ögon... Och lyriskt tycker jag ni ligger på ganska lika nivå... Och på scen tror jag du inte har en chans Enter. Detta var min ÅSIKT .
Riktigt Brutala <3
Beat du är ju körd i huvet eller något, enter är 100 ggr bättre lyriskt än tusse..
Du kunde lika gärna namedroppat dig själv i denna . word!
prata inte som om du vore hiphop lilla tusse, Att slänga ihop kärlekslåtar med enstaviga rim på gamla samplade lovebeats med en brudröst i reffen är inte hiphop. Enter hade käkat dig faktiskt det är allt jag vet av dem som nämnde dig.
Geni
Att folk ens är på min sida, jag blir typ kär! :D FEtt kul att man kommer hem här halvdragen och att man får höra i en annans tråd att jag är bättre. Jag har rappat i 3 år och trodde aldrig att jag skulle bli så "bra" som jag är idag. Men Tusse, du ska ha props för din studio rapp, det ska du. Seriöst, du kan spela in bra och mixa bra. Men resten suger du på, no offence.
Dra åt helvete!
Vad är det jag inte vet då?
Allt är sant på internet.
Graffare
2009-05-02 04:06
Wtf... Tusse är typ sämst? Hej enkelrimmarN^, erkänn att detta bara är ett hypesökande? Enter skulle som sagt knulla dig i sömnen (nu menar jag inom rapp:D)
-
Säger Bara FUCK allas polare som blev namedropade, och Fan va ja stör mig på alla som leker stora i trådar. väx upp för faan.
Och enter skulle inte haft en chans mot tusse på scenen, Han är bättre än dom flesta jag sett.
Länk till http://www.myspace.com/mrtusse Gå in där o kolla på live videon så har du ditt bevis din keffa jävlel..
http://www.myspace.com/lattimusic
smilie har det!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Smilie du är la kompis me tusse så de blir väl samma sak för dig;)? skydda polare.. haha
Http://www.myspace.com/besononline
nej men beson, om det är så att "enter" tar tusse live, då kan någon länka en video med enter live. tack
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
haha när det va snack om techno och rap så trodde jag för en stund att mitt namn skulle komma upp men det gjorde det aldrig ^^ Sättet du leverar på tycker jag är aiight... Flowet är basic och skönt... Rimmen är under all kritik... Reffen är mysig och sätter sig i huvudet.. / Ni som har legat med ett skåp
www.eddaonline.se
Ni är ju extremt dumma i huvet, haha. Jag menar inte LIVE som i stå och dansa som RMK med fulaste hatten 09 osv.. jag menar LIVE som i BATTLE.. freestyle, u name it. Så jävla stekta ni är som tror att tusse har en chans. Ser jag han i nyköping ska jag slapa upp honom. Haha!
Texten känns så jävla ironisk så det är ... Ja, det är banne mig helt otroligt ärligt talat. Hiphop back in the days?... Du är fan sjutton år själv, så det är väl lite svårt att se dig som nåt old-school. Extra kul att du tjötar om myspace och gängstah när du.. Ja, gör den sorts låtar som du gör. Sen fattar jag inte riktigt relevansen av folk som röker på, att röka på är inte rapp hur gärna än vissa (*Host AllerhedKenRingOchAndraIdioter*) vill tro det..Nej Tusse, du är inte hip-hop... För att vara kritisk mot låten i sig då, du flyter väldigt, VÄLDIGT basic. Men du kan det i varje fall, men med din tid bakom micen borde du kunna vara lite vildare tycker man. Texten var undermålig och seriöst helt värdelös innehålls- och rimmässigt. Extrapoäng för självironin i det hela som sagt.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Jävligt kul att läsa måste jag säga! och jävligt många töntar också haha
Rea Och med det inlägget visade du dig visst vara töntigast av alla..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
flummig låt tusse aiit !!!! det här med diss och battle rap inte vad jag pumpar har ett ny proddat beat som du kan släppa med nån guzz illr nåt aiit holla at my msn så langar jag och du gör en tung hit!!!!!!1 som slår!!!!! peace!!!!!!!!!!!! gabbe mc...!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tusse.. du klagar på andra i din låt men att du inte kan ta något negativt emot dig själv utan att kalla dom töntar, asså.. vet itne vad jag ska säga. men du borde lära dig att kunna ta saker emot dig också, sen fick våran egna lilla hundsim sagt det jävligt bra så säger woord på det =)
Haha, fyfan vad folk är bitchiga. Blir ni sårade på riktigt eller?
aiit soft !!!!!!! hahahaha
usch vilken bra låt!:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
mycket hat mycket hat :)
Du rimmar som en jävla tvättkorg. Seriöst, rimmandet är inte särskilt roligt alls. Utveckla allt gällande textskrivande, så är det på rätt köl sen. Flowet är helt ok, samma med deliveryt. Inga stora problem, men som sagt, rimma mindre som smutsiga plagg och utveckla formulerandet lite också.
okej :)
jag saknade mitt namn i låten :(
Detta är min forumsignatur
Då kanske du ska sluta lyssna istället, eller komma med något konstruktivt. Jävla tönt.
Aii
HAHA Detta med weestby! han mutar med pengar XD
http://www.myspace.com/KriTaaaN
SERRIÖST HAHA DEN HÄR LÅTEN VAR PINSAM! SKRATTAR HAHA !
054 - KARLSTAD <3
Tusselagos rap gör att alla får en pollenallergi- haha ;)
Graffare
2009-05-04 19:58
den här var bra fan!! XD diggade !! å du "keffskit "... namnet passar dig perfekt!!.. sluta klaga.
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
den var fet hörru, gillar röstläget på denna, keep it up och fuck haters!
typ, eller?
nice fan :D diggar hårt:) PZ bro<3
vricka fotöööööööön!!