Tänkte att jag langar upp texterna. Tråkmånsar! Vers 1 Majk är här och det är Enter också/ Vi är bäst på det här så håll käften mongo/ Höj beatet.. vi ska lära er takten/ Slår er i takt till musiken tills ni får näsan i nacken/ Det här är - svensk hiphop när den lever bäst/ Sen knullar vi din brud som vår segergest/ Ni dricker skumpa på klubben, bli äckligt rik/ Medans vi får en fylla på ättiksprit/ Märker du skillnad män, ingen flashig stil/ Ingen fräsig bil - vi rockar baggy jeans/ Kör på extra large med en pimpad keps/ Meccar våra spliffar med en limpa Next/ Inget överdrivet snack om brudar och bilar/ "Im a p.i.m.p", ha, då brukar jag flina/ Vi är så stukad på lina, allt vi skriver blir asbra/ Hataru oss? vi styckar ner er i ett badkar/ reff Inga andra än vi, inga andra än oss/ Kvinna langa ett beat, vi kan rappa de soft/ Ville du battla dom bästa på beatet/ Lägger soft - bemästrar eliten/ Kalla oss liten, men efter allt/ Bara oss - enter majk/ x2 Vers 2 Entertainment är fylld av grönt som skogsmarker/ Och motsatsen är att du är fylld med koballe/ Så coolt, mannen att du ger mig denna mordtanken/ Där jag slår kapitel ur ditt liv i en bokhandel/ Bräh! - det är Enter & Majk/ Och vi är inte bäst, vi är bara bättre på allt/ Så käften för fan för vi är garanterat världsbäst/ Medans du är bäst - på - stjärtsex/ Jag kan slicka, o pippa i timmar/ Medans du inte ens hinner att fingra/ Ska vi battla på scen? Vi gör det helt rätt/ Ett två tre, och du lämnas med scenskräck/ Jockepocke - Alltid bäst i test/ Ger snea blickar utan att vara västerländsk/ Eyo, vad händer sen? Vi ska titta bort/ För med dina finnar liknar du en prickig korv/ reff Inga andra än vi, inga andra än oss/ Kvinna langa ett beat, vi kan rappa de soft/ Ville du battla dom bästa på beatet/ Lägger soft - bemästrar eliten/
Dra åt helvete!