I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sårat Inre (TjippY & Jungsub) - En Krossad Melodi

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-01 23:55

Sårat Inre (TjippY & Jungsub) - En Krossad Melodi

Länk till http://www.speedyshare.com/963355567.html

Yes, nybildad grupp, första låten vi gjort tillsammans! Ett smakprov från vår kommande EP.

TjippY 8 rader
Jungsub 8 rader
Reff
TjippY 8 rader
Jungsub 8 rader
Reff

Tanka och kommentera!

Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-05-01 23:59
Först och främst vill jag inleda med att det är väldigt frustrerande att det hörs så väl att ni är på helt olika platser och kör på olika micar...
TjippYs capella låter aningen brusigare och mer "digital" medan Jungsubs låter lite för nära micen men med ett aningen naturligare ljud, om ni finner nån som kan mixa fo' real kanske man kan råda bot på det men just nu förstör det helhetskänslan..

Sen tycker jag inte riktigt om back-2-back i emolåtar och tyckte särskilt inte att det gjorde sig på detta beat. Missförstå mig rätt, det är bra rapp (om än med saker att slipa som era flow som jag tycker ni båda underpresterade med på denna låt) med bra text på ett bra om än playat beat.. Men helhetsintrycket går förlorat och det förstör tyvärr hela låten för mig.

Så kort sagt; Bra jobbat, men jobba mer på helhetsbilden av låten istället för "era egna" bitar- om man säger så.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-05-02 00:08
låter helt ok, men en hel ep hade jag inte pallat om varje låt e i detta styk!

2009-05-02 00:53
Mjo.. Synd att jag inte fick mixa er, era dumbommar. >:( Jävla elakingar, men behöver ni en mix så kirrar Jockepocke det! Flowet låter helt okej, men Tjippy's kvalle är helt jävla keff. Du brusar som fan, vilket inte är bra. Men annars är det helt OK. Men tror ni skulle kunna framfört detta bättre.
Dra åt helvete!

2009-05-02 19:10
thx boys,
UPPIN THIS
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-05-02 19:16
ni kör 4 rader var? inte 8? och de stör mig som fan att de e sån kvalité skillnad

och ni behöver träna lite mera! Kötta på boys!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2009-05-02 21:11
N_jack tog orden ur min mun :)

Spoilerkör skryt rap ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-03 01:16
Tack för kommentarer ^^
Flera?

2009-05-04 15:09
Upp!