piss inte kiss- fjortis hip hoppare Länk till http://www.speedyshare.com/912815395.htmlalla har vi varit fjortisar eller kommer bli, så ta inte åt dej för mycket!text:jag har prövat haschjag tror jag e fast /cooltjag har kepsen på snenär jag blir äldre kommer jag släppa en cdva med på två softa med crewet när jag e ledig/ cooltjag har pullatoch nästan knullat en brud på festoch när jag provade snus för första gången mådde jag bästjag röker cigg iblandnu håller jag en cigg i min handjag e coolaste i skolansnott öl av farsan som jag dricker med polarn/ cooltjag e 14 år, å allt e nice å cooltsom jag görjag vet att jag börsluta kalla skol fröken för horamen jag e hip- hop för jag hänger på whoajag freestylar ibland framför spegelnsäger YO, jag har ett skönt flowvill du battla, ha jag vinner segernjag har 50 cent tröja, men lyssnar helstpå wu tang med polare G, å polarn pelle bå e alltid på g, när jag hänger på mcdonalds å visslar på tjejerna lite grannamen i själva verket e jag sjukt kär i annai 8A, å en sak e klarhip-hop kommer alltid i mitt hjärtafinnas kvar, peace!/ coolt