I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Izak & Smiley - Från Skåne Till Gävle (ft ColaSlackers )

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-03 21:26

Izak & Smiley - Från Skåne Till Gävle (ft ColaSlackers )

Heejsan alla.

Här slänger jag upp en lite halvgammal låt som bara har legat och dammat de senaste veckorna. Lyssna och tyck till alla.

TANKA LÅTEN HÄR!

1. Smiley
2. Käääz
3. Linneanord
4. Izak

www.myspace.com/Sagoztyle

2009-05-03 23:11
alltid kul med kommentarer ! :(

2009-05-03 23:13
Acapellan var lite låg på smileys vers!
Annars tycker jag detta var en nice grej!

två fingrar!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-05-04 00:29
första gången jag gillade en tjej som rappa :D låten va helt okej gjorde ni bra grabbar å flickor
Make Peace Not War

2009-05-04 00:40

1 Helt okej lär dig skriva annars funkar de.
2 Skitkul att du fortfarande låter utvecklingsstörd, dina punches är bara för förutsägbara.
3 Assåååå vaför har du massa backrundsljud tex dina haha i varje låt, Asså de låter nte coolt faktiskt. Tycker inte om detta enormt ostabilt flow.
4 Fan lät skit rösten va jätteknäpp.
Geni

2009-05-04 12:52
okejokej :D tack alla, upp !

2009-05-04 14:31
Smiley lägger det aiit, bra flow men kan skeva på nått ställe, rösten tycker ag är okej

Kääz harett hyfsat flow men gillar inte rösten

Linnea kan väl flyta men vad hjälper det när man inte tål rösten men som sagt finns det säkert många som älskar din röst, me för min smak bir den för jobbig i längden

Izak får tummen upp
ok låt
Smiley tycker jag har nått grymt på g

Hank
bättre vara ökänd än okänd

2009-05-04 14:35
Säger som Underdog P20
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-05-04 14:54
alright :D tack alla ! upp

2009-05-04 15:00
Haha fan va fet asså!! Smiley låter riktigt bra i denna (y) Linnea, GRR fan va bra du är i denna baby ;) Käääz har jag inget speciellt att säga om, låter bra :p Diggar Izaks röst som fan, riktigt nice ;D men vafan var det i slutet, haha käääz xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-04 15:01
haha :D tack sofie :D det är ju lätt världens sötaste outro :D

2009-05-04 15:03
Ja men ni är ju så söta så :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-04 15:48
soft upp , digga första snubben bäst
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-05-04 16:44
Jag får sån jävla damp på Linneas stönintron :(

Smiley var en festlig rackare, men tycker capellan var lite låg och hade nog varit kuligare om den var högre då du lekte en del med rösten och sånt sköjj!
Duktigt flowande och alldeles lagom text, CHIEA CHIEA

Käääzen är charmtrollet number one, gillar't flowet men tycker även i denna låt att du skulle lekt mer med rösten och brölat på lite- vore kul att få höra dig skrika lite nångång :D
Duktigare text, du är manlig som en Hundsim du!

Linneanord är manlig hon med! Sluta med ditt jävla "kickaråflipparmittfett" (felstavar med flit, för att kivas), det är väldigt tjatigt att höra det i var låt med dig D:
Tycker du lät bättre i denna låt än på många andra, lite skönare röst och mindre falsett- även om det finns kvar tydliga spår av den. JÖBBA PÅ MYSBRUDN!

Izak låter typ.. Sjuk? Eller... Dansk, är det så illa? Han låter dansk! Flyter helt ok och texten var väl inte något att hurra för direkt, men jag störde mig verkligen på rözten.

Käääzen langar charmoutrot! :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-05-04 17:03
första va fetaste, keep it like dat

2009-05-04 18:22
Tack alla :) uppskattas, mermermer!!

2009-05-04 19:06
jag diggade bara käääz här faktiskt.. ^^

2009-05-04 20:25
aiight, tack amc. Upp !

2009-05-04 21:36
Smiley - Tightaste jag har hört med dig, du kommet utvecklas förbi på lazy snart mannen!!!
kääz - Har ju inte hört så mycket med dig, men detta var helt ok. har dock för mig att jag hört bättre från dig.
linneanord - du är bland dom bättre mc s i sverige , inte lika tight som amc än, men det kommer!!!
Izak - jag älskar skånsk dialekt haha, du e skön!!! inget negativt denna.

Angående outron tyckte jag den va små fjantig, kanske bara jag???
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?