Jag får sån jävla damp på Linneas stönintron :(Smiley var en festlig rackare, men tycker capellan var lite låg och hade nog varit kuligare om den var högre då du lekte en del med rösten och sånt sköjj! Duktigt flowande och alldeles lagom text, CHIEA CHIEAKäääzen är charmtrollet number one, gillar't flowet men tycker även i denna låt att du skulle lekt mer med rösten och brölat på lite- vore kul att få höra dig skrika lite nångång :D Duktigare text, du är manlig som en Hundsim du!Linneanord är manlig hon med! Sluta med ditt jävla "kickaråflipparmittfett " (felstavar med flit, för att kivas), det är väldigt tjatigt att höra det i var låt med dig D: Tycker du lät bättre i denna låt än på många andra, lite skönare röst och mindre falsett- även om det finns kvar tydliga spår av den. JÖBBA PÅ MYSBRUDN!Izak låter typ.. Sjuk? Eller... Dansk, är det så illa? Han låter dansk! Flyter helt ok och texten var väl inte något att hurra för direkt, men jag störde mig verkligen på rözten.Käääzen langar charmoutrot! :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.