J.L & Iffectz - One night stand (Storytelling)
Shue! Blev precis klar med den här låten det är lite storytelling om när jag blev ett one night stand! vers1: J.L Refräng: Iffectz (skriven av J.L) Vers2: J.L Mix by Zin Kim. Hoppas ni diggar låten! Comments uppskattas som vanligt :)J.L & Iffectz - One night stand Reff: Följ med mig nu, På mitt äventyr. One night stand, Det var det jag blev till slut. Nu vet jag hur det känns, Men det bränns. Att bli lämnad sådär, Fan det finns ingen gräns. *2 Vers1: Kvällen den började, med party på stranden. Jag chillade med polarna, Med några öl i handen. Det började lugnt, Det var bara vi grabbar. Sen kom det några brudar, Men kan hända att jag bangar Jag kikade runt, Hittade inget intressant. Så nu tänkte jag, Fan det här är inte sant. Men sen så såg jag hon, Hon satt där och log. Med en kärleksfull blick, Så ja gick fram till hon. Hon verkade känna samma, Så vi fick bra kontakt. Och efter ett litet tag, så sa hon att. Ska vi skita i festen, Och dra hem till mig? Jag svarade snabbt, Klart jag vill hem till dig. Vi började vandra, Det var inte så långt. Nu började jag tänka, På minnen och sånt. Har blivit dumpad förut, Av en brud som va sjuk. Men i det läget jag är i nu, Kör jag på ändå. Reff: Följ med mig nu, På mitt äventyr. One night stand, Det var det jag blev till slut. Nu vet jag hur det känns, Men det bränns. Att bli lämnad sådär, Fan det finns ingen gräns. *2 Vers2: Vi glider in i huset, Sätter oss i soffan. Tar inte lång stund, Innan vi börjar hångla. Det var inga problem, Att få upp min lilla vän. Hon tog ut den från byxan, Tur jag hade trimmat den. 69an, Doggy, Mishan och skeden. Kan berätta mer, Men vi skippar den delen. Nu ligger vi i sängen, Kollar upp mot taket. Pratar om saker, från kajaker till vaser. Jag känner mig kär, Har jag hittat den rätta? Kan det va så enkelt, Bara en flirt på en fest va? Klockan är sen, Så vi somnar ganska snabbt. Dagen efter när jag vaknade, Så fattade jag att. Bruden var borta, Jag var arg jag svär. Hon lämnade en lapp, Där det stod nått sånt här. Jag har dragit så de blir inget mer my man. Du var ju bara, Ett one night stand.
You don't know what you got, until you lose it.
haha SÅ JÄVLA´skön mannen ;) najs Ref , vers , allt. vafan . allt e bra med dig mannen ;) keep it up bruuee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan för kommentaren! Vet inte riktigt vad folk kommer tycka! Antar att vissa kommer älska och andra hata för den är lite udda! Men låt den inte dö bara!
som ja sa innan man , fett hook , och softa verser (: !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks man! :)
intro och hook var riktigt bra! verserna var rologa skön lyric igenom nice man
Det var soft men tänk på hur du skriver. Lite fel här och där. t.ex "Men sen så såg jag hon, hon satt där och log." Ska vara: "Men sen såg jag henne , hon satt där och log." Sånna små saker bara.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack för kommentaren Wizdom! Mjoo jag brukar tyvär göra samma fel ofta med att säga hon istället för henne!
Än en gång så vet du redan vad jag tycker! ;D Du flöt på bra, som vanligt, hade väl nån enstaka miss där du antingen var tvungen att speeda upp för att det var för mkt text eller tvärtom för att det var för lite text, men även jag brukar göra det ^^ Summan av kardemumman blir 8/10 från min sida! :) mix 5/5 verser 5/5 ref 4/5 text 4/5 Pz!
Riktigt riktigt riktigt bra. Gillar mixningen. Beatet passar perfekt.
Tackar för kommentarerna! Kul att ni min lite humoristiska sida! Såg att det var gamla texten jag råkade lägga upp här så det skiljer på några ord! Men hoppas det är lungt!
Helt okej johannes! gillar dock inte att du har så tråkig röst ibland, du skulle vart mer upptaggad. Men tummen upp!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Oooooh Johannes :D Kan ju börja med att säga det självklara, refrängen.. Big up till den, as skön ;D och du förbättras som vanligt bara mer och mer, och det hör man i varje låt :)
låter najs ! :) fortsätt såhär , / pz ludde
Tack för kommentarerna! Kul att ni gillar :D
beatet var helskönt flowet var bra och skönt, nån miss hooken var fet och texten där din text var rätt bra, skönt berättat på vissa ställen har du rkt bra berättarröst, på vissa punkter sämre men den här är klart din bästa låt enligt mig, tycker du varit enformig som fan i andra låtarna men den här stilen vart jag grymt överaskad. Kul att höra Hank
bättre vara ökänd än okänd
as skön faktiskt : P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
det hörs förbättring på saker johannes :D keep on rockin'
www.myspace.com/danielbylund
Riktigt kul att så pass många diggar! Trodde att en massa skulle vara griniga på att den är lite anorlunda! Men thanks än en gång :D
fet som fan, ska jag vara ärlig e det den bästa du gjort :D
Tack för alla fina kommentarer, bless up /Iffectz
Upp! Kom igen nu boys! Lite mer kan ni ge! :)
Fan denna reffen diggas till 100 den var soft det gjorde du bra iffektz och J.Lm Haha satta in mig sj i din låt den vart klockren skön text och skön handling mer sånna här ! peace //forsberg
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Diggar mest budskapet i denna låt, man kan följa med som en berättelse - diggar det! mixningen av kimbim är helt aight! reffen tyckte jag va jävligt skön också =) passar bra in på låten, bra beatval också! bra låt i helhet 9/10! upp whoa sov ej på denna !
Tack forsan och Robin! :D Det värmer!
Fett bra... du äger fan :D
Livet går vidare, Ta dagen som den kommer....
Thanks! :)
Haha jag diggar refrängen!
hehe jadu kompis va ska man säga, jag tycker inte detta va det bästa du gjort iallafall...inget jag diggade tyvärr :/
reffen e fet o du lägger de bra:) de enda ja kan klaga på är själva storyn. Du sa att ni gick hem till henne? sen när du vakna så hade hon lämnat en lapp där de stod att hon dragit:P de går inte ihop för mig^^ haha
Http://www.myspace.com/besononline
Haha tack för comment Beson! Hon hade inte "dragit" utan dragit om du förstår hehe! Alltså hon dumpade mig på en lapp kan man säga!
word på wizdöööm! men klar förbättring på dig :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
nu menade jag inte att det va kasst bara det att jag har hört dig när du e så mkt bättre, typ som i våran låt, där lägger du det sjuuukt tight! :) gooood night
I see Emil! :) Thanks anyway! Tack för comment Magna!
Tack Beson!! Första gången på svenska. Bless
Har nog aldrig hört dig tidigare, men fan det lät soft. Iffectz har nice röst i reffen. J.L va la helt ok. Inget man lägger in på ipoden kanske, men det funakr å lyssna på. Skön text (y)6/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
du borde kört på min mix;)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Jävla bra låt mannen! Diggas som fan! Bra text bra flow...Ja de är inget jag behöver klaga på!....Reffen va oxå riktigt nice! Bra jobbat....pz kmp
Slaydash: Jag hade fan svårt att välja vilken som var bäst, Var så fett lika men Zin Kims beattopps var det som övervägde! K-mp p13: Tack för kommentaren! :)
låter chill dude
www.twitter.com/mzamora036
Thanks Kunnta man!
haha fan va skön asså!! keep it up :D
www.youtube.com/ajdiin91
Texten, flowet, beatet, reffen.. allt är sjukt skönt! :) keep it up
Kul med positiva kommentarer! :D
haha, fail att du var ett one night stand.. ;) soft låt, men inget jag kommer lyssna å mycket, kanske då och då ;D
bla.
skitbra jobbat, träna flowet lite mer bara !
Tack för comment hedde och Pajsarn! :D
keep up man flowet va fett broo !!