KriTaN & Big-O - Ta tag i livet.mp3
Shuez! Här kommer en ny låt med KriTaN och Big-O. Vill gärna har utformlig kritik och kommentarer. Hoppas ni diggar Whoa! Länk:->LYSSSNA<- Btw text också :P Vers.1 KriTaN Har inte gjort det rätta det är Sjuk jag menar Kanske gör jag dumma saker utan tvekan Vill inte leva livet svårt vill inte leva livet lätt Vrider och vänder men jag finner inget sett Kämpa! sa någon , det var Vinden som prata ska ta tag i livet men får blickar tillbaka till stunder man hatar man vill bara glömma vaknar upp ur sängen och jag saknar mina drömmar Jag vill bort från allt jag orkar inte stanna Jag kommer ingen vart jag är fast i mina tankar vill komma ut!"Ut" "ut" för det bara svider Jag hatar allt och jag hatar livet Inom mig har jag sorg och det finns mer har fått mina chanser det är nu jag inser att livet inte är så lätt för jag känner hat 1 sista chans men jag fuckade den totalt Vers.2 Big-O jag hör inte hemma här vänner vet ni menar väl, men saker blev såhär orkar inte denna värld, ville helst ta ett farväl men ni fanns inte där, för ni tog en annan väg och ni hade era skäl, vet ej vart detta bär men jag är lämnad kvar, i saker som är knas, det är fullt av brända blad, vill att något händer snart jag klarar inte av, att hålla hoppet uppe men jag finner inget val, och saken den är klar jag behöver ta det lugnt, saker har vart tungt men kan inte sätta punkt, över allt detta som hänt kan det sällan bli sämmre, får hålla huvut uppe och vänta på nåt bättre, men det kommer bli svårt för saker hänt så snabbt, jag hoppas du mår dåligt när du var så känslo kall, jag bryr mig inte längre saker som ska fixas nu, först och främst min lycka och hitta en väg ut, Ha det peyyys :)
054 - KARLSTAD <3
Kom igen whoa!
http://www.myspace.com/KriTaaaN
Ah viiiisst sov på denna med Whoa ;/
054 - KARLSTAD <3
emo hiphop går verkligen inte hem hos mej
http://www.myspace.com/akaamusik
tycker det låter nice ja, nice beat å bra mix, men tyckte att snubben nummer två (Big-o) lade fetast.
lägger snabb rapp i takt & det är bättre än allt du nånnsin lagt,
Måste faktiskt säga att kritan du gör stora framsteg, gillar ditt flow lite varstans fan!:) Din text kanske e lite simpel, men känns ärligt skriven, så det gillar vi. Big-o, ditt flow känns liiite simplare, men helt okej! Du rimmar lite bättre, lämnad kvar-brända blad, va ganska skönt:) Helt okej låt grabbar !:) Peace /Spiken
Okej tack :)
054 - KARLSTAD <3
Första killen va inte så jätte bra, texten va okej.. Big-O, nice text, du la de bättre än kritan. Fortsätt me de ni gör =) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna gör ni fint grabbar ska bli kul när kritan din röst har utvecklas med men inte min stil utav min musik men det lär bra grabbar Big-O du blir bättre och bättre :D
http://soundcloud.com/forsbergmusik
denna var en av dom bättre låtar ja hört me er grabbar, kritan utväckling kul o höra flowet blir stadigare o stadigare texterna börjar komma mer och mer najs. Big -O har inte hört så mycket med dig men de lät helt okej ! mixen var sådär dock bättre på big -O s . men aja en helt okej låt! / MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket :)
054 - KARLSTAD <3
det lät najs . ni utvecklas båda två . pz ;)
Riktigt nice låt ;) kritans flow va nice men Tycker Big o tar hem det i den här ;) ni blir bätte och bättre för varje sekund forsätt så :) Pz! :D
okej thank u ;)
054 - KARLSTAD <3
riktigt bra både två :)
Splaaaaaash www.myspace.com/victorymusic1
bästa låten med er, big-o la det snäppet bätte . keep it up bwois !
oh bwoi ! :D
Tack! får man mer kommentarer och kritik framförallt så gillas det !
054 - KARLSTAD <3
tack alla!! =) tycker också orre var bättre:)
http://www.myspace.com/KriTaaaN
nawww tack melker :) haha UPPPPPPPPPPP!
054 - KARLSTAD <3
Tyckte de lät bra Orre! Fortsätt me detta och träna vidare, kommer bli nåt!
Tack så mycket :) kom igen nu whoa var inte snåla :)
054 - KARLSTAD <3
aldrig hört KriTaN förut, men det var fett ! tycker dock att Big-O flippar de bättre. men keep up boyz! btw, vem har proddat beatet?
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Denna diggas faktiskt! Lite fjortis aktig bara! Inte så jätte bra text eller flow, men vafan de duger!Keep it up!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tack . Jag kan ta kritik men fattar inte hur du kan klaga så mycket på mina texter och flow när ditt är kasst :S
054 - KARLSTAD <3
orre lägger det alltid fetast nice orre å kritan fortsätt så kommer det bli roligt att följa er två ;) (Y)
Okej :) tack robin !
054 - KARLSTAD <3
fet låt ;) diggar reff å texten KriTaN la det bäst
Okej :) tack !
054 - KARLSTAD <3
Kritan la det fetast, no doubt. Big-O hade nästan ingen feeling mest rap-talk. Dock tycker jag 320kbps är lite mycket för denna låten. Vet inte hur ni har fått tag på beatet eller om det är freebeat. Kan dock konstatera att alla gör samma misstag på whoa, så ska inte klaga :) 256kbps/198 lär göra susen.
The thing is, we cant separate our feelings..
haha okej :) vet inte vad det där är asså :P
054 - KARLSTAD <3
UPPWHOA!
054 - KARLSTAD <3
fett najs låt .
tnx ! :) mer ?
054 - KARLSTAD <3
Riktigt bra båda två men Big- O la de snäppet bättre. Beatet va soft å mixen va helt okej. Fortsätt så boys :) One!!
okej :) tack .
054 - KARLSTAD <3
Upp nu whoa ! MER ? :D
054 - KARLSTAD <3
Sov inte nu whoa !
054 - KARLSTAD <3
Tyckte det var hel aiii , men som nån sa, O gjorde det lite lätt för sig själv med flowet. Men bra jobbat no doubt boys ! UP !
Aii
okej . tack så mkt :)
054 - KARLSTAD <3