Langar upp texten på en gång... Vers1: Vad ska ja gö, orkar inge längre/ Har blivet sviken av mina bästa vänner/ Som ja hängt mä, ja i flera år/ Men nu sitter ja ensammen och fäller en tår/ Å tänker tbx på våra minnen som vi dela/ Tänkte ett tag om ni verkligen mena/ Det ni sa, det är nu ja ha fatta/ Att ni alla är falsk och aldrig varit sanna/ Men det är lugnt, det va svårt i början/ Har torkat mina tårar och slutat att sörja/ Nu blickar ja framåt ska ta nya tag/ Mitt motto är nu " ta dag för dag "/ Men ja tänker på de en, lite då och då/ Det har blivit ett sår och det kommer bli svårt/ Att glömma, våra minnen tillsammans/ Men nu är dom begravd och har slutat att andas/ Reff:Vad ska ja gö, orkar inge längre/ Har blivet sviken av mina bästa vänner/ Som ja hängt mä, ja i flera år/ Men nu sitter ja ensammen och fäller en tår/ Vers2: Har knytit säcken ja för länge sen/ Å du ska veta att ja aldrig kommer öppna den igen/ För ni va min vän, men inte nå längre/ Jag kommer aldrig nå mer att se er som vänner/ Vad äre som händer, ni vet va som hänt/ Ja kan inte tänka att ja haft er som vän/ Det enda ja kräver är att ni ska vara ärlig/ Dom stunder ni va det så va ni härlig/ Men inte nå längre vad vare som hände/ Solen gick i moln och vinden den vände/ Men vad som en hänt så har ja alltid funnits där/ Men räkna inte med det nu är ni besvär/ Har byggt upp en barriär som ingen kan krossa/ Fortsätter att flina men orkar inte låtsas/ Vänner kan kosta men nu är ja pank/ Å det är det här som kostar för att sanningen ska fram/
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se