Lazy - Please don't leave me now (Feat. Nelione)
Jag hittade ett beat freestyla en reff, hookade nelione o här är Resultatet FÅR INTE MISSAS!!!! Låter riktigt fett i mina öron iaf! :) :D :D :DLänk till http://www.speedyshare.com/335583342.html Langa gärna en kommentar !!! Peace!!!!
Engelskan lät soft, diggade inte han på svenska!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
fet skit lazy! skön engelska! kan slipas lite =) men skön vers rakt igenom reffen var mysig! nelione funkade, men har hört bättre med dig gillade inte ditt flow VI SES I BUBBLAN LAZY GUBBEN!!!<333
music is something u do, style is something u've got!
OKey :( Jag är iaf nöjd med min del :) Lazy va rå fet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ganska ofilat uttal :) Tyckte du var fet la2 :)
Aii
den va fet . skön med en engelsk låt . borde öva på uttal och sånt annars var den fet . keep it up ! bless.
jag kanske är nybörjare , men jag lär mej snabbare än dej (:
Tack grabbz :D aa tack :) det är min 3dje engelska så ;) hata inte för mkt på uttalet :D<3
tung, reffen gör du riktigt riktigt bra tycker jag, uttalet kan som någon sa finslipas lite.. men inget större fel på det. är imponerad faktiskt, skön vers med.. bästa jag hört med dig tror jag, utveckling här som fan !
slipa uttalet ! dock fett för att vara 3e låten på engelska ! :) skön låt ! keep it up boois!
ooops glömde Nelione:D hahaha helt okej, inget som höjer ögonbrynen, men inget jättedåligt heller.. helt okej, det ända jag har att säga :D tack för mig ;)
Tack schib ! :) Uppskattas :) O tack peramaki ! :D:D:D :) i will ;) :D
Riktigt skön låt grabbar tappa aldrig glöden Lazy min banan<3
Aldrig hört nåt sånt här från dig Lazy! Och det låter sjukt bra faktiskt, ser fram emot mixtapet! Nelione lägger de soft som vanligt :) Fred ut!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
skönt lazy var snäppet bättre men nelione la det tungt också ! fred
Vice Versa!
Detta lät fett chill, reffen är fet, lazy bror din vers höjer låten. Nelione är helt ok i denna. Fett !
www.myspace.com/Sagoztyle
Tackar alla för att ni lyssnar och kommenterar <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du den här var sköön som fan faktiskt!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Häält annorlunda än vad som brukar komma från dig Baby, Det var chiiiilley! lätt ngt av det bästa på senaste tiden :) Nelione, en helt annan nivå tyvärr, läjsi är över huvudet på john landenfeldt här känns det som om man jämnför er. Tong reff! /Problem
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Tack grabbar :D uppskattas att de diggas :D WHOA SOV INTE PÅ DENNA (a) :D
nej det e rätt denna ska vi inte sova på riktigt fet bro me like (Y) keep it up
Tjallå. Altså.. Jag älskar engelsk rap. Därför kunde jag bara inte gilla lazy's vers. Det var inget större fel på det simpla flytet och allt det. Men uttalet och i helheten språket var faktiskt riktigt bad. Jag gillade det inte. Håll dig till svenskan vilket du gör bra och fortfarande utvecklas i. Nelione var faktiskt helt okej, aldrig hört innan men fortsätt så åker du väl in i en utvecklingskurva du med. Puss.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
läste att de va den 3e på engelska, grymt mannen ! bra låt.
haha fett soft låt. tycker faktist du låter som Eminem på vissa rader ;D
Tack grabbs :D hihihihi :) uppskattas ! :D
Du ärheeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt värdelös på engelska.. Inse.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Vadå Värdelös på Engelska?: hans engelska är Jävligt het ska du veta jävla inavel.
du låter som Eminem på vissa rader att ens nämna eminem i den här tråden är pinsamt, hoppas du brinner i helvetet eller något sånt..
Lazy_G P18 är du verkligen 18? du gör lika många smileys som en jävla 12 åring..
aja låten var rätt bra, båda la det helt okej
tack syntexxor och mhhk ja jag är 18 :P men vaffan