piss inte kiss- enter e emo [diss till enter, forsberg, tusse
Länk till http://www.speedyshare.com/236752531.html text: dans golvet skakar forsberg har vaknat han skakar röven så hela golvet har knasat jag e inte hip-hop men tusse e jag e inte emo men enter e massa folk blev snea för att jag gjorde diss två till tusse, men tusse tog det bäst å forsberg la broskberg började gråta mest enter fick spader å höjde värmen i bastun mitt flow flyter lätt medans forsberg är tung tung tung när han hänger i bastun tun tun tun alltså hans vikt å så enter du e emo, men detta e ingen emo dikt å så så stick å så jag hatar inte er, jag bara ler åt er (Inlägget låst av luthgr3n på grund av OT och för många uppningar 2009-05-06 00:45:14)
Du verkar vara en jävla hypesökare.. Det här var inte bra, och fick jag bestämma skulle du aldrig få tillgång till studio igen. Hoppas du inte tänker dissa mig med nu, för det vore slöseri med bådas tid.
Hej
nä jag lovar hypnoz, detta va bara ren glädje, tack för mej, nu lovar jag å inte dissa någon på bra länge ;) hahahhahahhahahahhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha asså dra mig i röven fy helvete :P stick här ifrån jag ber dig, din jävla snorunge
Haha ok nu får du skylla dig själv.
Aii
Liridon P16 det blir en diss till dig imonContra P20 okej jag får skylla mej själv ps varför e folk så jävla hatiska å spelar mangas,,, ta en öl å chilla för fan. hip-hop handlar om glädje, men det e något många här inte vet va det e... å ni som har blivit upprörda, för att jag jag har öppnat käften, jobbigt va...
hahahahahahaha jävla nörd, ska du inte dissa hela whoa snart? hahahahhaha säääämst, fast det var rätt kul, för du suger ju verkligen, herregud
A-M-C F18 nä jag ska inte dissa hela whoa,, som sagt... men kanske dig
hahaaha shieat jag ska få en diss på mig Hahahaha come on biatch
Liridon P16 japp med country melodi alla som spelar allan ska få en diss i denna tråd,, country 4 life
Haha det_stavas_fel , du kanske har en poäng. Hiphop handlar om glädje. Hiphop gör mig fruktansvärt lycklig, tills jag får höra såna som dig. Då känner jag mest för att sluta. Så kort och konsist , de flesta var nog glada innan de insåg hur utför hiphopen är på väg i din tråd.
Aii
Contra P20 skratta då istället, för å bryr dej så mycket, jag menar jag har inget emot dig eller någon på whoa,,, ni som har blivit ledsna, ni saknar humorn i livet.... softa lite, ta inte allt så allvarligt... snart kommer la 1 diss till mej i alla fall, det e väl jag värd, som e så kass ;)
att alla pallar bry sig? många här på whoa har dissat folk för hype och liknande, så chilla ner lite, kanske hans grej att dissa? isf låt han, och fortsätter ni att kommentera så är det ni som ger han hypen, jävla pundhuven ..
mhhk tack, du fatta men jag e inte här för å dissa, men det va kul å jag fick bra respons av första dissen jag gjorde.. sen gjorde jag andra för å bli hatad, inte få hype...
hahaahhahahahhahahaha asså det här är för kul, nån admin borde låsa tråden.. det kommer bli en jävla chatt här.. lol hejsvejs!
hahahahaha det_stavas_fel ! ahhaha snälla ge din "mikrofon" till din farmor eller något, ta en bok och läs, du passar inte in här. du suger ! inse faktum, du är inte bra, TYST OCH SLUTA dissa alla.
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
mhhk
Det är nog alla medvetna om, men det är inte det som är grejen. Grejen är att han borde förstå att han inte kan hålla på att dissa alla som stör honom. Dock måste man förmedla den informationen genom att hypa honom. Och är det hans grej att dissa borde han ställa upp i battles, inte dissa folk för småsaker.
nu lovar jag å inte dissa någon på bra länge ;) Ändå kommer det kanske en diss till Liri snart? Wack logik.
Hej
A-M-C F18 jo min msn knasar, vi pratar här... jag lovar och svär, inga mer dissar,,, det va första diss låten i mitt liv jag gjorde mot tusse! den sista valde jag country, å jag hade inte ens på mej hörlurar, bara för jag vill bara skoja lite, humor kallas det.. humor e när man skrattar, sen om du inte skrattar e det ditt problem.. HIP-HOP E GLÄDJE, ni som får allan ryck å ska få utbrott på mej i stan om ni ser mej,,, det känns bara jävligt omoget...
man kan säga att du lyckas:D
http://alexsoul.com
alexsoul P16 jo det e ju ingen ide å göra mer diss låtar,,, inte på whoa... här blir det ju krig.... jag har fan på mej militär hjälm nu, folk har blivit helt besatta å verkligen hugger... så chilla nu, å glöm mina dissar,,, söka hype, nä jag skiter i hype,, men kommer fortfarande göra musik, men får jag det whoa?
å kom ihåg, jag har skrivit massa recesioner till folk vad jag tyckt om låtarna, bra kritik för det mesta... inget jävla ... HAT! sen att jag gick på forsberg i hans tråd, det va han som började hata å spela viktig för whoa! enter e en tönt tusse e cool faktiskt, sen gillar jag inte hans musik, men han har i alla fall varit glad under resans gång.... men tack för er som faktiskt gillade dissarna å min första låt jag la upp å gav mej bra respons å såg humorn... skål å hej,, nu avslutar jag mitt konto på whoa, för whoa e ett hatiskt forum, finns knappt någon glädje här...
varför e folk så jävla hatiska å spelar mangas,,, ta en öl å chilla för fan. hip-hop handlar om glädje, men det e något många här inte vet va det e... Mannen du vet inte vad glädje är asså. glädje är ju när man ska sprida sina BRA fina musik och inte släppa hat dissar hit o dit.
men som nu alla vet skulle enter, forsberg & tusse knulla sönder dig med sina bars när dom sover på ett kärleks beat.
någon admin borde ta bort såna hära snubbar som vill visa whoa sin glädje med sina hat låtar. allt för mig,
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Är det nu man ska säga att det var bättre förr? Vem diggade inte Anton och Affe lixom? Tycker det var synd att Radera länken. Hade velat lyssna. Vet att Contra har en poäng i denna tråd. Det brukar han ha. Och Forsberg börjar bli riktigt grym. Han kan bli vass. peace and love
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
haha, kasst :D dissa inte folk som e bättre än dig
skillad du är som kör utan hörlurar :> haha pajas, men sött :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Är det nu man ska säga att det var bättre förr? Vem diggade inte Anton och Affe lixom? WORD på det hahahahaah
https://soundcloud.com/mendelsonbits