Kharma - Comeback session 2009
Chea chea! är tbx nu efter mer än 1 år, sist jag droppa så vare Ordlossning med radikalneutral! så nu kommer denna, en liten kort session för att testa det nya ljudkortet!!! 5e-6e låten ja droppat någonsin, inte för o skylla utan så ni vet hur ni ska kritisera!!!va schyssta o langa konstruktiv kritik nu!!! inget jävla tjaffs eller andra onödigheter!!! text & rap: Kharma Mix: Imitation Beat: vettefan :P.. -----------------------------------------------------------Kharma - Comeback session länk te skiten : Länk till http://www.speedyshare.com/222311527.html Peace n Love Kharma!!!!!!!!!! (Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2009-05-07 19:10:19)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Nemen, komigen nu whoa!!??...1 kan man väl få :$ 0:)...
Heelt okej asså!, diggar texten absolut. Det blir dock endel lite för långa rader och endel flowmissar, men med lite bättre ljud och lite mer övning kan det här bli skitbra i slutändan! UPP!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Chea, thx Adr, äntligen lite kritik!!! UPP!!!
Jag tycker texen är skön, texter är något du verkligen kan. Jag tycker det låter bra. Skönt beat, kan ju alltid mixas bättre. Men sedan är det ju ju trots allt ett bra tag sedan du spelade in något. NÅgra till låtar och EP:n kommer sätta avtryck! (:
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
Chea, thx man!!!!! uppskattar att de finns några få som tar sin tid o komenterar iaf!!! peace n love/ kharma Uppp!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komigen whoaaaaaa?????? uppa!
sissat uppet nu!! orka, whoa e dryyyygt!!!! alla tjötar om att svensk hiphop håller på o dö o bla bla, men sen näre gäller att stödja och ge kritik o hjälpa till mc's som försöker hålla den levande så kommer det nada... dom enda som får komentarer är whoa-kändisarna och de e fett kefft! hur fan ska man då hitta ngt nytt som man tycker om, ncnc...fy på er!
UPP MED DEN HÄR Mer kommentarer förtjänar den allt!
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 komentarer???? detta är skam whoa, SKAM!!!!!!!
helt ok bwooi keep it up
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
chea, thx bror=)
Låter okej, men hörs som du kunde ha mer inlevelse/attityd, hade blivit fetare då! Men du hade ju inte droppat på länge så det kommer ju. Peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
thx man, behöver kritik just nu så jag e tacksam för allt!!!!!! mer, mer, mer??
Moderator
2009-05-06 23:44
Sjukt fult av dig att reklama din tråd i Helnos bara, men känner igen dig och hade ändå tänkt droppa en kommentar. Låter rätt skönt, över average på den här sidan känner jag. Skönt flow och attityd, mixen är clean. Har inget direkt att klaga på, tycker raderna är lagom långa och du använder dig av skönt rimschema osv. Bara droppa på så får vi se hur det låter om ett tag! :) mohahah!
time isn't wasted when you're getting wasted .
chea chea, thx man:D...va inte meningen o reklamera! behöver bara stöd! på whoa får bara "kändisarna" kritik, tycker att de e fel! så ah!!! hoppas du/ ni förstår mig;) peace n love!! UPP!!!!!!
Nu kommer jag med lite kritik här.. Som nån sa tidigare, så var det nå flowmissar här o där. Sen svamlar du allt för mycket, villket är lite iriterande o lysna på. Svälg salivet och ta ut snusen när du reccar så blir det perfekt! För övrigt så var låten helt okey! Soft beat o allt! Keep it up.
Hahah, chea Maaan:D..förstår va du menar, har fått höra det tidigare om artikulationen;).. de ska fixas, som sagt: i'm still a newbieee;)... peace n love/ kharma!!!! UPPPPP!!!!!!!!!!!!
Hajt, nu går jag & lägger mig Whoa!!!!!! när jag vaknar vill jag se flera komentarer! ok??? haha, chea:D... Peace n love/ kharma!!!!!!!!!! GODNATT!!!!! ZZZZzzzzZZZZzzzzzzzzzzZZzzzzzz
Fortsätt så här så kommer du nog börja röra dig uppåt ganska fort.. lycka till man ! peeyz !
thx man, stänger av datan!!! kan inte sova annars! hahahaha:D...gonatt nu 4 real!! peace! UPPP!!!!!!!!
jag tyckte att du var rostig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fortsätt träna
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tkr det låter helt okej :)
Tycker allt blev gött och bra =) Men du glömde creds till mig som spela in allt och ordna åt dig ;p haha
Sockerbeat.
sockerbeat myspace besök min myspace för mer beats =)
thx alla!! förutom asma, vad äre för komentar??? "jag tyckte du va rostig" :S...kan du inte ge utförligare kritik än så, har inte droppat på 1 år o detta är 5e låten ja spelat in i mitt liv! så ge dig, ska du kritisera så göre bra o konstruktivt, annars vette fan hur svensk hiphop ska leva vidare om så fort en ny kmr in i spelat så får han höra att han suger utan att veta vad det är han ska träna på/ ändra...??... så ge dig, omogna jävel!!!! komigen nu whoa! droppa lite riktig kritik!! peace n love/ kharma
o thx hedlund, glömde skriva att du va den som clickade o trixade framför skärmen!!;) peace n love/ kharma