Änglalik - Bryter loss Nytt solotrack, download that shit right now people!Mix: ÄnglalikVers1: ÄnglalikHook: ÄnglalikVers2: ÄnglalikDownload this shit!TextVers1du kan se mig när jag glider in på åtta benså kalla mig för ryder inget mer du åker nerreppar eskilstuna backar hela min click så öppnar du käften får du punchen i munnen din bitchoch är ärligt talat jag är känd för min stilhar hela swaggen upp på topp o dom kallar mig änglalikså bara greppa pennan sätt dig hemmaskriv en rad och efterlämmnaönskar att du kunde känna punchen efter denna denna rad som alltid bara träffar dig bra vad!är MVP krossar toppen med ett a-lagge mig en mikrofon och starta mitt beatså ska jag visa när jag mördar o lägger de änglaliktför ingen jävel ska nånsin ta musiken ifrån migvarranan bög är emcee så sätt er i ordning så alla muttafukkas ni kan se mig som en farlig skurkta de lugnt andas skunk bryter loss och bara tar mig uppHookbryter loss o tar mig uppåt som en rymdraket(ride) o ja blir sne äru me du gör de fel(nice) hör du hit din lilla skit de änglalikför jag bryter loss och krossar på varrenda beatVers2jag bryter loss du skulle inte vinna ens om du va utan hämmningar som james bond på bensodu är en bitch man en liten jävla tönt breoch använder saxen bara för att få bryta möstretjag käkar krut bara för att spotta bomberjag rullar över dig som om jag var en ångvält..plattad till gatan ja du blir slaktad o skadadhata på mig jag hatar tillbaka så låt de ba vara varaklev in i gemet som geoff o har kommit ända hitlärde mig slakta mcs på beat och födde änglalikhar playat skiten länge mannen jag är hungrigoch stenar folk till döds som om jag tände upp en hundringtar över världen bryter loss typ som en inbrotts tjuvoch vidgar mina vyer som jag just pumpat en ching chong brudtar över världen bryter loss typ som en inbrotts tjuvoch vidgar mina vyer som jag just pumpat en ching chong brud