I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sadiiq & armeeL - Egen produktion

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-06 22:31

Sadiiq & armeeL - Egen produktion

Shuuuuuuuu! im back again med en ny track med min homeboy armeeL anyways här har ni länken Länk till http://www.speedyshare.com/864455642.html Lyssna,Njut o droppa en kommentar

vers1: Sadiiq
vers2: armeeL

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-07 22:24
upp på denna fan,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-08 15:12
För högt beat, hör knapt några ord av första versen. (inte pga för högt beat). Låter mycket grötigt, eller så fattar jag inte all slang eller vad det är? Jag hör inte heltenkelt. Konstig diskant.. Attityden är väll okey, men texten i min åsikt är ganska wack.

Jag skulle vilja höra med ett lugnare beat, kanske simpel text men med mening.

Fortsätt arbeta (:

Lycka till!
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"

2009-05-08 16:39
weniwe För högt beat, hör knapt några ord av första versen. (inte pga för högt beat). Låter mycket grötigt, eller så fattar jag inte all slang eller vad det är? Jag hör inte heltenkelt. Konstig diskant.. Attityden är väll okey, men texten i min åsikt är ganska wack.

Jag skulle vilja höra med ett lugnare beat, kanske simpel text men med mening.

Fortsätt arbeta (:

de chill mannen, tack för att du gav kritik, de e sånt man vill höra =), så man vet vad man ska göra till nästa gång

2009-05-10 01:13
upppp

2009-05-10 01:23
Ska dra lite kritik imed att du ville höra det. Blev väldigt skeptiskt när beatet kom igång, tycker inte att man ska spotta på ett beat som är så känt om man inte har skills.

Sadiiq: hade riktigt nice feeling faktiskt, texten hör man dock inte så mycket utav men det är ju mestadels bara att träna att uttala orden väldigt korrekt sen sitter det där när man spottar. Som ovanstående skrev, lät lite grötigt på första versen. Kan inte kommentera texten då jag inte hörde så mycket utav den.

armeeL: No offense men gillar verkligen inte denna snubben, kan inte heller sätta ord på vad som är fel. Det är väldigt stelt på hans vers måste jag säga kanske beror på att ni inte kanske kickar så ofta och säkerligen behöver lite mer träning att hitta feelingen på beatet. Texten på han 4/10, inte bra rim men inga dåliga heller.

Överlag så förstod jag inte topicen på själva låten, budskapet etc etc. Kanske skulle tränat lite och sedan göra något mer seriöst så hade det troligen blivit överfett!
aye, de va allt jag hade o säga men forsätt alltid roligt att höra folk utvecklas!
The thing is, we cant separate our feelings..

2009-05-10 21:21
Tronix_D

ja få väl ta o träna på uttalanadet

2009-05-10 21:23
denna är fet grabbar, bästa jag hört av dig sadiiq iaf, å armel fortsätter att utvecklas. det ända som stör mej är hur ljudet sänks på din vers sadiiq. men annars töööng, peaceeeeee
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon

2009-05-10 21:33
hahah thx timmyyy broodeeeeeer och ni som inte kan höra vad ja säger så har ja texten här.

det va ett tag sen, så ja ba släpper nått
o ba checka swaggen, checka på de sättet som
när ja rör mej, folket slingar slant
i mörkret dem hör mej för o kunna känna min hand

de e så ja är de här e min värld
jag e som mohammed ali kickkar tungtvikt fast me rap
broder, japp de här e gatupoesi
ja tar dej till gatan ja visar ghettoromantik

ja ba acc fram, "sadiiq maxar så"
jag har sex laxar i en laxask så
vi e på top men fortsätt satsa på
men toppen den e baxat sluta rangla bro

ja spottar punches, ma ja fixa era skarsår
backa bak, du borde tänka vad ja e bra på
de här e hardcore, ma vet du vad
ja blåser i en track now poof be gone

2009-05-13 08:53
sov int epå dennaaaaaa

2009-05-17 22:43
en sista upp från miiig

2009-05-22 16:11
Denna e fet!

upp whoa!

2009-05-24 00:18
helt okej låt, tycker armeeL låter lite som granit i kp, han har ju bara gjort tre låtar väl ? men tung shitt, whoa sov nt på denna
Rapmusic is NOT dead !

2009-05-25 00:05
fet låt booys
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335