Jag har faktiskt rätt tur att jag kollar & kommenterar nästan vartenda låt på whoa när man hittar något sånt här. Inte helt hundra procenttig men en bra bit på skalan. Läste några kommenterar innan jag lyssnade och faktiskt så håller jag med angående beatet att det inte vart sådär jätte hipp i början, men jag höll igång låten och lyssnade igen hela. Jaybee helt okej faktiskt, flowet är nice, lite taskig känsla över det hela om jag skulle få bedöma det men inget störande. Texten var rätt fiffig, men på ett ställe rimmade det inte alls och då tappade jag suget på din vers faktiskt. Helt okej, kanske lite mer feeling och en mer dedikerad text låten ut.Chasse gillade dig lite mer du hade mer feeling på det hela och lekte lite på beatet.. texten är väldigt fresh och nog ingenting jag kan klaga på. Överlag så hade jag velat ha mycket mer feeling på beatet & refrängen ! Gillade slutet på låten med dessa raderna-Supernova kommer fastna i den mp3 är ni redo för att höra mer Supernova lyser upp som vårat solsystem det här är ingen barlek skapa musik, bygger ett mål dax och väcka liv i scenen i år Dock hade jag förväntat mig en mer "power refräng" där ni tar i mer på slutet, hade det blivit en om produktion på denna låt med de tipsen jag ger så hade jag fanimig sparat och dängat denna!
The thing is, we cant separate our feelings..