I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MatZiiO - Min far

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-08 16:07

MatZiiO - Min far

Yes det senaste från mej.
Kommentarer uppskattas aldrig!

Länk till http://www.speedyshare.com/143567582.html

// MatZiiO

2009-05-09 01:41
Kom igen nu va fan whoa!
Rappare

2009-05-09 02:48
Det låter fett man skön mic för detta beat ! good work pejjz
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2009-05-09 08:39
det här är bra.. det här har precis hänt min familj . kan berätta lite så du vet hur sjukt tråkigt det är att egentligen bara sitta här. utan att veta varför och hur det hände ,
År 2004 så skaffade vi internet för första gången , morsan började spela ett spel , hon blev beroende, satt där hela tiden , hon glömde vad och vilka uppgifter hon som mor skulle ha , hon glömde allt , hon tappa kärleken för mig och lillebror och lillesyster och för min far , År 2009 , så säger hon till far .. Jag har tappat känslorna för dig och ungarna. jag tappade dom känslorna redan 2004, men jag har inte sagt något. för jag har inte hittat någon annan att gilla. men nu har jag det, han heter "Jag vettefan vad han heter men han kan fan gå och köra upp en torbed rakt upp i hans anal" och han bor i holland och jag har blivit kär . farsan blev helt stum och kollade på henne och frågade om hon värkligen talade sanning, sen skrek han till . är du helt dum i huvudet? . du har inte sagt något på 5 jävla år , vadfan är det med dig ? - morsan kom in till mig och sa att jag måste stänga av datorn och dra där ifrån . farsan fick panikångest och ringde runt till några o frågade om vi kunde bo där.. men tror du nån ville? nee inte en ända jävel här som vi kände ville ha hoss .. Pappa ringde till sin mor o far som bor 20mil där ifrån.. dom skaffade en lägenhet till oss . skaffade pengar mat - grejjer , tydligen så fick inte vi ta något som var vårat ifrån hennes lägenhet .. i förrförr går , så ringer hon gråtande och säger farväl ... jag flyttar till holland ... Pappa ville inte spela ledsen.. han var bara kockande , helt sur , han skrek till : gör i helvete vad du vill . stick och dö ,

menmen , jag klarar inte av att skriva mer men det känns bara bra att lyssna på din låt . tack för att du la upp den . keep it up boy,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 10:45
Den är bra! Diggas, flowet är perfekt, men du kunde höjt din röst lite!
Milen

2009-05-09 14:43
Tack alla, värmer!

Syntexxor P16 Ingen rolig historia du upplevt, önskar dej lycka till i framtiden!

Kom igen whoa, lite fler kommentarer!

2009-05-09 14:47
låter fett mats!

/Heshows
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 15:07
Fet skit säger jag. Keep it up!
Hej

2009-05-09 16:01
Thanks boys, Uppskattas!

2009-05-09 16:27
seriöst fin låt fin känsla som fan du verkar ha en fin pappa det kommer pumpas mycket

sov inte på denna whoa

Syntexxor p16 - seriöst trist o höra känns som ingen nu förtiden lever en bra uppväxt
hoppas det löser sig ha det fett

izak / fred

2009-05-11 02:04
izakk Tack för kommentaren, uppskattas & värmer.

Mer whoa?

2009-05-11 06:29
det bästya du lagt du utvecklas :)

2009-05-13 00:27
Thanks mayn!

Kom igen whoa!

2009-05-13 01:21
Tungt mannen ;) bra jobbat fan :D
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-05-15 01:03
Man tackar!

Fler?