I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trofast - I Can Make That Underground Shit To

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-09 02:07

Trofast - I Can Make That Underground Shit To

Shu, spelade in en engelsk vers för några minuter sedan.. Efter att jag läst en väldigt rolig kommentar på en låt jag gjort.. Folk hatar för man gör "Mainstream-rap", klubblåtar.. Vafan det än är.. Så jag skrev denna och spelade in den, ni kanske gillar den.. Skiljer sig ganska mkt från det jag brukar göra. Men ville bara visa att jag kan göra detta med, jag gör det jag trivs med och känner för.. Simple as that=)

Länk till http://www.speedyshare.com/568591492.html

Länk till http://www.myspace.com/trofastsweden

Inget annat än kärlek!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 02:11
Riktigt skön :)

2009-05-09 02:14
jag tycker denna e helt okay, lite kort, skulle vart en hel låt..

sen den där clownen som skrev i din tråd " vi chillar....

han har problem!

han har problem!
word

2009-05-09 02:16
Hehe tack.. Ja det kunde varit en hel låt, fast faktum var att jag inte pallade göra en hel låt av denna. Jag skrev texten och spelade in skiten:) Brukar som sagt inte göra sånt här..
hehe äh, låt han hata:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 02:19
gör din grej bara, skit i folk som hatar...

han snackar om att han ska ta sitt liv hela tiden, ge han pistolen bara ;)
Graffare

2009-05-09 03:07
Trofast, kan ju lätt säga att jag blir glad när du droppar sånt här, tycker du har så jävla bra delivery, din attityd passar temat.
Kanske inte den mest avancerade texten, men som sagt, du skrev den snabbt och reccade.

GoGo, gör en låt av skiten istället för en session.
peace
-

2009-05-09 03:42
Trofast va ska ja säga, riktigt tungt fan gillar hur du gör de asså ! men de långt ifrån de tyngsta du gjort :D vi får hokka en feet jävel snart :) hare fett man peeeeeeeeys
383 mannen vi slaktar bijaces !
Producent

2009-05-09 10:19
Jo visst ser man potential här :)

2009-05-09 12:21
Tizm
Tack så mkt man=) Kul o höra!

Senne
Hehe thx, ja lätt ifrån det tyngsta... Jafan när jag flyttar hem igen, då jävlar :)

Dawell P19
hehe tack tack..

2009-05-09 15:13
som sagt, allt du gör låter bra haha :) lite kort, vill ha den längre dock, tycker den är soft
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-05-09 15:23
tycker att de låter riktigt bra,

skön röst, skönt flow, beatet är okey.

kul att du droppar trofast :)

/ Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.

2009-05-09 15:34
Haha det här är ju också mainstream, bara amerikansk sådan :D Skämt åsido var det en helt okej låt, men gör en hicut i EQn så blir det nog bättre, för dom högre frekvenserna skär som fan i öronen. Keep it up!
Hej