piss inte kiss- en vanlig dag Länk till http://www.speedyshare.com/865401550.htmlbeat: av mejtext:har ingen bil, hade jag haftså hade den krockat direktjag försöker inte choka dig med mina textermen dina e torra som ökens växterjag e han som dricker upp din spritpå dina egna festerså bjud inte mejjag bara säger TJA, nu snor jag din tjejför hon har stora pattar, bra närman e full, för då kan man ramla omkullpå dem, å slå dem, åt sidorna, så det viftar i takt till musikens vibbar (VIBBAR)sprutar saggen på tjejerna så desäger- fan va det klibbarsluta drick drinkar, om du bara flippartar bollen av zlatan, å dribblarmen e inte bra på fotboll, så jag skjuterbollen dit ingen kan hitta den..kvinnan din fitta e clean låt mej slicka denå om du inte vill lyssna på min rapså tryck stop, så kan du slippa denmen ta inte den å pictha denpitcha den)å min musik e ingen jävla pop drabbeldetta e riktig hip-hop babbelså ta din mick å börja battla mejdu har ingen chans, inte ens mot dig självå kvinna sitt på knä å sväljom du vill, eller du kan gå å hämta ölen OKEJ!ref. x2en vanlig dag mannenden arga grannensoftar med en öl i handenmannenen vanlig dagspelar ingen roll vad du säger, jag har det bra