I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MK - Kiss Me Thru The Phone ( Remix )

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-10 21:22

Wadup Folks?

Jag Och Gramoz var i studion idag och hade tråkigt, så vi skrev lite och sedan spelade in, detta blev resultatet!

http://www.speedyshare.com/406825757.html

Peaceeeeeeeeeeeeeeeeee n love

www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon

2009-05-10 21:46
langa inte sån här skit här
;.,Tjolahoppsan ,.;

2009-05-10 22:41
hahah " okej "

2009-05-11 02:41
såja, kiss me through the phone är en sjukt bra låt så om man ska göra något på den får det min själ vara tungt.

Vers 1, Gramoz har inte så jätte utvecklade rim här men jag tycker att känslan är där den ska och det är det som räknas i sånna här tracks! Låter fett :)

Vers 2, Timmys vers var också tung men jag vet inte.. det känns som att det är något som fattas men jag lyckas inte komma på vad.. Din känsla är soft här!

Vers 3, abo! bägge två lägger det skitbra här, mycket bättre än i de andra verserna :)

Reffen höjer låten (A) hahah

Man märker att det inte är en låt som ni har lagt så mycket tid på men den kommer nog ändå att pumpas lite då och då :) keep it up!

/ Malsor

2009-05-11 02:44
tack bror :) ja låten är gjord ganska snabbt ! :)

2009-05-11 03:32
Riktigt tung från MK´s sida

2009-05-11 03:34
tack bruuuusch

2009-05-11 15:13
Vers 1: Har hört bättre, rimmen kunde vart bättre men på något sätt flyter du ändå skönt på, låter kanske knas men flowet är typ anpassad till texten vilket är bra.

Vers2:
okej.. kände ingen känsla, texten va okej. men flowet var uselt faktiskt, längre bars kanske eller bara flowa på något annat sätt för ditt flow är riktigt uselt faktiskt.

vers3:

samma där på temy's sida. men gramoz här visar du stora framsteg och kör en liten omväxling flowmässigt vilket som gör hela grejen mycket skönare, du borde gjort så i versen oxå!

/ Marius