[Live] BBQ (Hypnoz & Joppe) - Live @ Pipeline, Sundsvall
Hallå, Whoa! Dags för er att vässa fingrarna och skriva! Titta igenom den här filmen från våran spelning i fredags och säg vad ni tycker :) Det här är andra delen, det var väl den som gick bäst, tyckte vi så vi slänger upp enbart den. Kan bli jobbigt för er att titta igenom 14 minuter dålig ljudkvalité, så vi ger er 9 istället. Måste ni tvunget se den första delen får ni väl söka på Tuben! :) Stay tuned, för snart kommer BarbeQrue's demo "On the menu: Vi g(r)illar Sundsvall". De två sista låtarna kommer vara med där! Tack på förhand!
Hej
Kan tillägga att det var otroligt liten plats vi hade, så rörelse på scen var svårt att få till. Det är också därför vi tittar ner i golvet den mesta delen av tiden, för att inte snubbla på nånting (själv var man på väg flera gånger). Holla!
Hej
Otroligt? De var extremt liten plats om ja får säga de... :P Inte bästa kvallen heller på filmen men hoppas att folk diggar detta :)
hahaha kamelen på 3 ben asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahahahahahahaha fyfan målbrottet ftw på wakkawakka :P
vässade fingrarna, men det gjorde ju ont o de bara rinner blod! skämt åsido, aja ni börjar få scen vana nu ser ja :9 missat de senaste spelningarna men de här var riktigt bra tycker ja :) keep it up maayyyn.
höhöhö det är jag som är robert
Jo detta ser bra ut, synd bara att det är dålig kvalitet på ljudet på filmen. Hoppas att ni hade rört er med om det hade varit en större scen :) Men det låter och ser bra ut. Men tänkt på "kontakten" med publiken, dom ska ju vilja se på er. Hur det än låter så kan det vara tråkigt om ni bara tittar ner lixom. Men annars var detta skitbra grabbar !
www.myspace.com/Sagoztyle
Upp nr 1 :) Haha Juiz, den blev klart bäst uppskattad! ;)
Hej
Hypnoz vi blir hypnotiserade öhööhöhöhöhöhö! haha närå soft som fan men hade hellre varit där och lyssnar för de va ju fuckat ljud o så men annars thumbs up(Y) mäyn dirrmode sprakadaka new kid!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser bra ut ;P lite synd de där me kvallen på fillmen
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
ser bra ut ;P lite synd de där me kvallen på fillmen '
Jo de har du rätt i, Vi har en annan spelning inspelad på UKM i Matfors, den vart jag jävligt nöjd med men vi har inte hunnit lagt upp den änn, men håll utkik efter den ;)
Promotor
2009-05-12 06:20
Fett nice o se er droppa på mitt beat där i slutet ;D kör hårt!
jag uppar före hypnoz. haha ägd <3
höhöhö det är jag som är robert
Upp snålt med kommentarer idag troja :)
Haha, men tja! Det är ju ni från myspace. ^^ Nice lagt på låtarna folket! Vad är det det där första beatet ni kör på heter nu? Nice e d iaf. Den där sista Sundsvalls-låten lät fan nice också! :) Som att det kan va nåt när den väl släpps. (Egna beats det? Lät nice men hördes lite svagt på klippet.) Peace!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Ahh dom två sista låtarna är beats vi köpt :) de från reppa sundsvall är av Caffoholic "
Optimistisk "
Och de från kamel låten (Den som går lite snabbare) Köpte vi av Litanol.
Första beatet tror ja är Dj leons freebeat album "Shit" heter beatet iallafall :)
Nice lagt på låtarna folket! känner själv att man börjar bli bättre på live framträdanden nu :) Men synd bara att de va en sån liten scen på Pipeline, Lite tunt med applåder bara men de var roligt som fan ;)
Hare gött Pz!
Ok, jag förstår! Rätt spännande iaf. Har ju hört er o jag tycker det låter lovande. Som ni vet har ju Tungviktarna också gjort en "Sundsvalls-låt", men det var några år sen, och det är bara kul om fler ger sig in på det spåret. Tycker jag då. Ok, Dj Leon.. hmm, jag tror faktiskt det beatet heter nåt annat. :D Men jag kan ta reda på det. Leon-snubben kan vara nån som tagit det o gett ut det i andra hand. Ingen skam i det för er isf, men som sagt... tror jag har hört det i annat sammanhang. Ska försöka ta reda på'tt iaf. Men vilken scen var det där på Pipeline förresten? Det är filmat rätt nära och det var ett tag sen jag var där. Men det är i "caféet" va? Den "lilla" scenen alltså? Personligen tycker jag att den scenen är intimare och nästan bättre för hiphop än den stora scenen.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Aah, det är i Caféet :) Jag antar att du inte snackar om det första beatet på giget, utan på videon. Det är instrumentalen till Scarface's låt "On my block" :) Tack så mycket för kommentaren!
Hej
Yes, anade att det var caféet! Håller ni med på det förresten, att caféet troligen är bäst för hiphop? Intimare liksom. Om det inte är fullsmockat förstås, då måste man så klart köra på stora scenen. Jamen precis! "On my block", så var det. Känner igen det, har kickat freestyle på det nån gång. :)
Upp!