låt mej berätta om mig själv ja heter Petter men är inte han från södermalm, du vet bättre ja chillar stadigt i borås, jag gillar staden här alla minnen, allt folk och känslan på dagen när jag ser min stjärna, när hon ler och mår bra -det är värt allt, i de ögonblicket som jag.. -vet att jag är älskad och att ja kan älska har funnit vad ja sökte så jag har ingen rädsla jag valde rätt, efter många om och men -för känslan sväva bort men ja fånga den igen min lilla ängel, jag älskar dej så mycket, -så ja ser dej som en skatt som jag vaktar med ryggen tänk till, vad.. som betyder vad är de kärlek eller hat somfinnsunder ditt tak alldeles för få här som sätter ett värde på kärleken till människor som lever här i världen vers 2 låt mej berätta om mig själv jag heter Petter jag jobbar i butik men skriver texter på nätter ja sitter uppe sent och tänker på livet -skriver tankar på papper som ja stänker på beatet vänder blickarna mot thomas min broder jag backar alltid upp dej, så memorera orden alla minnen vi har, jag är din bästa vän allt vi gjort tillsammans, de kommer upp igen - ska rikta fokus mot en annan kompis som va väldigt nära men som ja glidit ifrån saker som ska redas ut som ska pratas om för kvällarna vi hängde, ja visst, ja saknar dom såg dej som en lillebror men vi gled isär -men jag ber för dej, för-det-är av misstag man lär så tänk på vad jag sagt och ja hoppas att de reder sig jag längtar tills den dan då jag ser att du reser dej vers 3 låt mej berätta om mig själv jag heter Petter har älskat räpmusiken sen tiden med kassetter ja lyssna med min freestyle på the latin kings ja softa ner för gatan, och jag mådde som en prins vi måste bromsa in, ta oss tid för det som var för om vi glömmer dåtid så vi inget kvar ..lätt att glömma ljuset när de börjar bli kallt -så bevara dina minnen hårt för dom betyder allt tänk på vem du är-och-inte vem du borde va och jag vet vad jag talar om för det gjorde jag men ingen själ mår bra av spela nån annan så sluta ställ krav, låt oss enas tillsammans -folk får va annorlunda-dom-kan-ändå passa in så ja bara blundar, och skriver massa rim för vad är unikt här om alla följer strömmen vi måste ta sats å våga leva efter drömmen
Detta är min forumsignatur