Tungviktarna - City Lights (Remix)
Remix på Red n Meths City Lights.City Lights Remix Smaklig måltid.
Producent
2009-05-12 00:35
Jajamen 060 gör det igen, riktigt tuuuuungt!
Flyger fritt, landar platt
4real
Missa inte nästa släpp "Tallriksmodellen"!
Tungvikten
Javisst! Högerklicka och spara-mål-som för allt ni är värda nu.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
det är fett!
http://www.znapmusic.com/myntah/
porrspamm porrspamm porrspamm! Grymt festlig låt, mina pappor! Jag ser med stora förväntningar fram emot Tallriksmodellen.
Haha, tack Gustaf. Vi läju höra av oss när den är klar. En diet för framtiden.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Tungt Tungt..flytet och rösterna får mig o tänka på fjärde världen:) fetaste jag hört med er tror jag. Keep em comin'
Enigma has spoken!
Tack som fan! :) Kul att höra Yee, vi läju hojta när nästa släpp är en realitet.
Fan vad najs att ni droppar nytt! :) Kan inte lyssna nu, men ska göra det ikväll och kommentera!
Hej
Damn, vad fett det var. Beatet är övertungt, och ni lägger det fett! :) Fortsätt såhär!
Hej
Producent
2009-05-14 19:02
upp^
ja, det är redan sagt multibla gånger :) Sjukt tung skit, något av de tyngsta jag hört av er. Sjukt roligt att det finns så här skillade rappare i trakterna!:) Props!
125 kilo i ansiktet, blaow
Tack tack alla. 125 kg? Dubbla det mayne! T T T! ;)
yäää! Fan va nice att grymma räppers som ni släpper lite grejer här i audioforumet också. Man börjar ju bli orolig när man ser vad majoriteten av rapparna här åstadkommer. Men ni skriver och nämner i låten om kommande släpp! När beräknas den shitten bli klar då? wanna kno, wanna knoo !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tja! Den beräknas bli klar... så fort som möjligt! :) Man vill ju inte jinxa skiten heller. Förhoppningsvis under sommaren, i värsta fall till hösten. Och bara därför lär det väl dröja till nästa år.... :/ haha, nee, men vi jobbar på och det går framåt, typ. :) Vi hojtar när det börjar bli klart, yee! /Nestorcisten
Word ? :) Fään va grymmt ! Ja men ja håller utkik Piiis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ooh sen måste ja ju fråga om ni inte har nå uppträdanden på G snart ??
Nice ;) När kör ni live nästa gång i sundsvall? :D
Producent
2009-05-17 19:55
up to the top
Hej boys! Bra fråga, vi har tyvärr inga spelningar inplanerade just nu. Men det kommer säkert. :) Vi lär väl annonsera om det också när det blir dags. Peace!
beatet var galet, reffen eller vad man kan säga var soft dina rimm glöder och flyter skönt på beatet tyvärr vare sålänge jag hörde bank Rutten men antar att han la någon av verserna men det var cleant allt. hamnar i ipoden när jag får tag på låten king gubbz
bättre vara ökänd än okänd
Hehe, yes maan! Bank kör första versen. Jag kör andra. ^^ Du får tag på låten här juh! Bara högerklicka och spara-mål-som. Men du kanske menade nåt annat som jag inte fattade... :P Peace!
Fett nice grabbar, ljustadalen är skiten alltså!! Bra spottat! Upp för denna!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Sanning! Ljusta o Sundsvall up in this ! Den ska upp.
Jag såg när Bank Rutten klev på bussen mot Ljusta idag! Tihi
Haha, skön kille.
vi har tyvärr inga spelningar inplanerade just nu. Men det kommer säkert. Säg till då iallafall måste se :)
Mistah_Plex shit, stalkervarning på det där mayne... navet, ey? metropolen i soundval..
Upp på denna säger jag, den är fet!
Hej
ha ha, f'låt. Inte så ofta man ser en tungviktare på stan så jag var tvungen att skriva ett inlägg utifrån ren.. glädje ? :) men allvarligt, hörde rykten om att det var en del grejer på g?? Eller är det bara kommande låtsläpp som avses då ? Inge videos på ZTV e nått ? :D
Inga kommentarer. ^^
Nej, men allvarligt! Säg! :)
Okej! Video, kanske. Det vore väl små-coolt. ZTV!? Varför!? ^^
Ja, varför inte ZTV? ;)
Hej
YÄÄH! ZTV is the shit. :P
Nejj! Inte zäta teevää!
Jooo!
Bästa låten i hela forumet, den ska upp.
Du är för snäll. Men nu låter vi den här tråden fejda ut om det inte finns fler folk som vill kommentera. Tack alla som slängt iväg några bokstavskombinationer till vår ära!
Men nu låter vi den här tråden fejda ut Ööh, näe, det tycker jag inte.
:)
t-t-t drops the bomb! levererar som vanligt. fet!Cuz i get toed up under city lights
Inge f-ing skämt! Det tragiska tror jag är att om det hade varit vilken "känd" rappare som helst så hade en City Lights-remix blivit en direkt supa-dupa-hitt, men ba för att Tungviktarna gör den så kommer dne nog inte bli lika uppmärksammad,, trots att T-t-t förmodligen gör det lika bra o troligen bättre än de flesta andra svenska rappare
Plex, du är för snäll. ^_^ Men låt tråden fejda ut nu. Admins plockar nog bort den ändå om det blir för många uppningar. Kolla din mail btw, har skickat lite gosaker you might like. Peace
Haha, alriiiight! Tack
mistah är ju en riktigt pinsam lirare imo, postar en jävla massa inlägg i en audio tråd, posta en gåång sen är de nog aight? till låten ... jag diggade den inte så mycket faktiskt gillade inte mixningen på första versen och sen var det inget som stack ut som fick mig o vilja spara låten helt enkelt. keep it up o take care
Sleep is the cousin of death
B.N.B : onödigt hatigt inlägg måste jag säga. Visst, ogillar mixning och låt osv, det är ju en åsikt. Men det är tydligt att det är något som spiller över där. Scenario: du ser en tråd med många inlägg, går in och checkar den, kanske tycker låten är medioker och måste se vad det är för jeppar som kan gilla sånt här skräp och sen kommer din dräpande replik där du hugger på den "svaga punkten": att den senaste tiden har det varit en snubbe som hållit på och uppat. :) Och jag håller delvis med..! Det här forumet drunknar i schlager- och emo-rap av bortskämda medelklass-snorungar som gör en spyfärdig, så just nu spelar det verkligen ingen som helst roll om tråden blir uppad eller ej. Det gör ingen som helst skillnad. Men du verkar vara en slug herre så lite mer insiktsfullhet och mindre hat skulle klä dig bättre. Don't keep that up, but still: take care /Nestorcisten