Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatboxen är ju inte fantastisk:P men de låter kool mayn! kul med en video!
haha, beatboxen e tööööng.. ha ha, eller... tack mayn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP på den här!
coolt skit man !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Promotor
2009-05-12 13:49
flöt på riktigt aiight tycker jag! Men tycker nästan du borde blivit åksjuk efter att du gunga så mycket som du gjorde! digga din space! pz
Lvs thnx mayn
Optimistisk P19 haha, vad ska man säga, det va laidback mode o ja bah gunga med liksom! Kul att du diggade, kommer more shit nu i dagarna! MER?
haha niice maayn, Diggar stiiilen =)
Seriöst, skiter i om det är oseriöst, bättre beatbox hade ju höjt saken en hel del. Tung freestyle, men jag hade fan kunnat beatboxa tyngre, och jag beatboxar inte.
Och jag förstår att alla inte kan beatboxa, men det hade ju gjort allt ännu tyngre.
Andr3az P16 tack som fan! Anenkefali u got a point, asså killen kan inte beatboxa och tror inte han kan beatboxa heller, därav vi skrattar i början när han börjar, haha... Ja tycker det låter rätt coolt med en keff jävla beatbox i bakrunden
Ja, men hade ju varit ascoolt med en bättre beatbox :(
Äckligt fet freestyle :) tycker inte man ska klaga på kvalitén på beatboxen, den är ju endast där för att ge dig en takt liksom. Grymt fett!
Hej
då får jag hålla takten åt dig nästa gång brysh:P
Anenkefali u got a point! :D
Hypnoz tack, i slutet på veckan kommer freestyle vers #2 upp... sen vecka #3 osv, du fattar..
Kolla även in
Länk till http://www.myspace.com/heshowsmusic kommer upp en ny fet låt till helgen där med..
Eddieone Haha, får styra det nästa gång du är i trakkten :D
Moderator
2009-05-12 22:24
Riktigt fet freestyle måste jag säga, blev impad! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz heshows, håll namnet på minnet ;)
Jag vet att nuförtiden är inte freestyle top of the head men tycker iaf att man inte bör kalla det freestyle när man droppar förskrivna verser. Soft var det dock. åver änd ut
mhm
fett! diggade beatboxen, kuuung :D hahahahaha
skipp nja, förskriver o för skrivet, inget skrivet, mer påhittat i min hjärna :) anna_m_maria bboxen e fetast! MER?
sluta snåla med kommentarerna nu!
jag håller nog med skipp asså. detta va FÖR bra för att va RIKTIGT "TOP OF THE HEAD". men trots de så lägger du de riktigt fett! :) Upp!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 P19 tack.. Alltså det är en freestyle vers, som en amrikansk freestyle,precis som det står i namnet. Mer? :)
fett ;)
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
tung freestyle och tungt på myspace!
Niceness!
Asexuell_hundvalp tack som fan mannen, heshows, kom ihåg namnet!
va inte så snåla med kommentarerna nue fan!
tung freestyle man :D keff beatbox, skaffa nån som kan nästa gång ;)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Producent
2009-05-15 23:50
Den blir fetare ju mer man kollar på den! Håller med om det du sa för ett tag sen om ditt snabba flow :)
shit vad alla snackar om keff beatbox? en vanlig freestyle som man gör dagligen fan!! den e såå de ska vara .. spela roll om inte killen ka beatbox.. bara de låter tööngt! up med denna fö fan!! yeah boyyyy
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
tack alla, MER? :)
Baskilusken - Om man drar sån freestyle är man tight på't =o
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Basilusken en vanlig freestyle som man gör dagligen? Haha, har iofs aldrig ens hört dig lägga något sånthär skrivet i en låt mannen
ah den va inge speciell! och vad vill du?
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
EY tyst fan.. Mer?
meeer?
upppppppppp
getting this shizzel upp!
MWE P18 tack mannen!
upppppp!!!
UPPP!
cooooome on!
IDONTGIVEUP!