piss inte kiss- en gratis dildo Länk till http://www.speedyshare.com/391356468.htmlbeat; av mejtext,ref x2säg mej kvinna va vill du haen gratis dildo gör dej la gladjag e en människa, du e en skithögskit trög, sprit bögsom gillar techno å hård kokta äggjag e ett fult as å även ett drägglisa e på smällen med en alien ungejag tror farsan e gundeför hundra spänn kan man spela bingolottotvå helger i radmedans ett luder sitter å smeker sej självi en tom barjag e glad, men inte lika glad som en ståendedildo med extra batterier imed extra engergier ijag sysslar med rap musikjag skriver poesijag runkar till allt som e så jävla fintjag sysslar med allt möjligt å ingentingvinden har inte vänt, så har ingen bling blingmen har en plast ring å en spann riså här har jag å här har nä skoja bara jag bjuder på en gratis fis (prutt)jag gör allt på mitt vishandlar sprit å dricker med ett likbakom ett stängt jävla fikjag älskar det normalai porr filmer älskar jag de analascenerna, å du heroinisten akta venerna(hållkäft, jävla tok skalle)ref x2