Daniiboy ft. Maketo - Du borde skämmas (24 shots) [Escomuzik Diss]
Shuue, skrev en snabb diss igår som jag nu spelat in (DOCK dålig dag så ingen bra känsla och det här är BARA min andra låt, så var snälla xD men vill ha kritik!) Den går ut till Mangemannen AKA Esco (escomuzik) som jag känt sen lång tid tillbaka, men slutade snacka med han då jag fick reda på att han började skicka låter till mig som inte ens han gjort, plus att han har misshandlat hans ex Nathalie som är min kompis. Så kände för att ta ner han på jorden på 20 bars, sen droppa min mate 4 tunga rader till honom också! Pz/daniiboy and crew UmeYo Represent! Länk:Länk till http://www.speedyshare.com/201293680.html text! Daniiboy: jag kommer in och och slappar esco på käften för en kula i dig det är värt å sitta i häktet Att vinna över mig, det är rena själv mord För det är som att spela poker utan några kort Ser du hur jag dödar ,FLICKA ser du bara hur jag leker Jag kommer att slakta dig så du inte minns vad du heter lille Mangeman det är grabben utan talang Ja, ni borde faktiskt lyssna för orden dom är sann För nu kommer faktiskt fakta, sanningen om hans liv Att han duscha 2 gånger under 6 månaders tid stackars lilla flicka, ditt ex nathalie hur stog hon ut med dig då du bara lukta skit varför slog du henne det ville jag alltid fråga men sjunker mycke längre genom att stjäla andras låtar du borde fan skämmas ja, du borde inte finnas kommer slå dig så hårt så du kommer inte minnas denna jävla beefen då jag slakta dig totalt ja, du kommer inte minnas för jag gör det så brutalt och skickar dig med bussen direkt till ungdomspsyket esco's fejkade liv, ja de här är de verkliga slutet Maketo: Det måste stå fail i pannan på snubben som jag dissar nu (one shoot) han ljuger om sin ålder för att få en kvinna på sin kuk (two shoot) en mytoman som aldrig duschar, en kvinnomisshandlare (three shoot) fyra bars, du flyger av och ångrar att du rappade (four) one shoot, two shoots, three shoots, four! im leavin' u dead motherfucker, right there, on the floor Ta ner flickan på jorden!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
denna jävla beefen då jag slakta dig totalt du säger biffen? eller menar du beefen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beefen så klart? värd kommentar robin xD
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
hehe tänkte bara på att du säger biffen i låten =) men står beefen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter faktiskt som det xD aja :)
Daniiboy: jag kommer in och och sparkar esco på käften för en kula i dig det är värt å sitta i häktet Att vinna över mig, det är rena själv mord För det är som att spela poker utan några kort Ser du hur jag dödar ,FLICKA ser du bara hur jag leker Jag kommer att slakta dig så du inte minns vad du heter lille Mangeman det är grabben utan talang Ja, ni borde faktiskt lyssna för orden dom är sann För nu kommer faktiskt fakta, sanningen om hans liv Att han duscha 2 gånger under 6 månaders tid stackars lilla flicka, ditt ex nathalie hur stog hon ut med dig då du bara lukta skit varför slog du henne det ville jag alltid fråga men sjunker mycke längre genom att stjäla andras låtar du borde fan skämmas ja, du borde inte finnas kommer slå dig så hårt så du kommer inte minnas denna jävla beefen då jag slakta dig totalt ja, du kommer inte minnas för jag gör det så brutalt och skickar dig med bussen direkt till ungdomspsyket esco's fejkade liv, ja de här är de verkliga slutet Maketo: Det måste stå fail i pannan på snubben som jag dissar nu (one shoot) han ljuger om sin ålder för att få en kvinna på sin kuk (two shoot) en mytoman som aldrig duschar, en kvinnomisshandlare (three shoot) fyra bars, du flyger av och ångrar att du rappade (four) one shoot, two shoots, three shoots, four! im leavin' u dead motherfucker, right there, on the floor
komigen!?!?
Knappast den bästa diss jag hört, vi får se hur det utvecklas vidare.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
ska inte vara den bästa :P
Låter tungt fan! ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
thx man! uppskattas! har ju bara gjort 2 låtar så jag FÖRSÖKER! :) Lyssna på maketo boys, grym kille!
fler som kan skriva nå bra kritik? :)
haha asså vad är de för svenska du kör man? de låter så fel när du inte skriver gramatiskt korrekt asså sorry :/ den hade varit okej med bättre mixning och text.. men bra jobb :) peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
amen kör mkt gata svenska, orkar inte bry mig så GRYMT mkt om gramatik lixom, bara det är flow och förståbart så ;D
bra för att vara andra låten man ! du knullar mangefittan . men maketo?! han gillar jag sjukt mkt bra gubbz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Thx man! :) ah tkr jag med ;D Ah jag med, grym snubbe asso!
Den var nice! ;D hade nog blivit skönare med mer rader ;D diggar Maketos slut som fan ;D / W
thx man :)
Inte världens bästa, men bra att du ger han en känga för det han pysslar med, idiotiskt..
soundcloud.com/brormusk/sets
varför slog du henne det ville jag alltid fråga men sjunker mycke längre genom att stjäla andras låtar tycker nog att du borde skämmas mer än honom om du verkligen tycker sådär...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
haha håller med mattheew det är väl värre att slå en brud än att sno en låt? haha
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
ni förstår mig fel, asså han sjönk så lågt att han slog henne men sjunker ännu lägre genom att stjäla låtar asså dubbla, inte jämföra lixom xD
aiit thx for the comments ppl! :)
thx man! :) <3
och ångrar att du rappade Sen kan man ju diskutera hurvida han rappar eller inte :D
Najs låt! Uppish!
Haha precis! dock har han gjort låtar, men det låter som stanislav. thx man! :)
kände han också i ett halv år, som du kanske vet, Denna låt blev jag lite förvånnad av, vadå har han misshandlat en tjej? Han sa att han aldrig skulle slå en tjej^^ Men där hör man ju villken fitta !
Jag kommenterar.
NajLieRap, du ska inte tro på allt du hör..
B
NajLieRap Även jag känner bruden som nämns i låten och det stämmer att han gjorde det.. Han var helt psykad under deras förhållande, whina om att han skulle skära upp sina handleder med en osthyvel (?) och grejer, fett strange.. Aja, jag tycker hela Whoa ska dissa han :D sku va fett kul ;) Kommer själv släppa en inom någon dag, det är ju nya modet ;) / Woozy
bra för å va din andra låt! träna på flow osv .. men fortsätt så lägger det sig nån dag! :)
http://www.myspace.com/bregeeochpour
Thx för alla komments boys! Tack breegee babe ;D
np ;)
http://www.myspace.com/bregeeochpour
men är fan ändå nöjd, tkr det flyter på ganska bra! :) och jag fick sagt det jag ville xD
woozy: crasy Thing Hatar sådant.. Iaf Lämna ett gb om du vill snacka mer ;P eljat: det Gör jag inte, Bara nämnade det :)
Jag kommenterar.
hah :P
Bump!
hehe puss! :)
Här vare dött! ;D
Bra för att vara andra tracken tycker jag! På han bara ;)
hehe thx man! :)
första killen va inget vidare, men maketo på andra versen höjde låten! har inte ens fattat vem denna esco är? har han whoa?
Detta är min forumsignatur
Njaa texten hade ingen mening på många ställen! De var lite synd! Annars gör du ett ganska bra jobb för att ha hållit på så lite länge! Maketo gör det bra på dom få ställerna han lägger! Mixningen var överdriven fortfarande... Peace! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
thx man!
Hur har han snott låtar? asså har han sagt att han gjort låtar han inte gjort, el kopierat andras låtar? Varf har ingen knockat han för det där med tjejen då? om ni känner han e det ju bara att vandra hem till han och sätta punkt?
Han baxade folks texter! Men ändå låg han inte i takt haha. Det där med tjejen att han slog hon det är bullshit enligt vad jag har hört! Han förtjänar en knock ändå för att han är så jävla störande! Bless! / J.L
Okej, grymt "häftigt" att gå ut med falska rykten om att nån smackat en brud! Det där med texterna är riktigt fucked up asså, PINSAMT helt enkelt!!!!
Mjoo men du ska inte lyssna allt för mycket på mig! Jag har inte så jävla stor koll i det hela, Har bara sett snubben några gånger! Men jag tror att det var falskt att han slagit en tjej. Haha aah texterna var fucked up! Känns fett jävla skumt att höra hans låtar som är baxade när det är fet bra rim men rappen är riktigt jävla uselt! Känns fett strange! Aja peace! / J.L
ja, han har snott texter och inte bara det utan OCKSÅ HELA LÅTAR! av t.e.x micheal , RMK , Änglalik. Sen att han slagit en tjej, det är SANT känner ju henne för fan,. och varför jag inte *knockat* han är för att han bor i Sthlm och jag bor i umeå. blir en lång resa för en tönt.