I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - RimrunkarN (Snippet)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-14 00:19

Hundsim - RimrunkarN (Snippet)

Snart ska det kömma ännu en fin låt med mig och Po (som numera kallar sig Sajfer). Och tja.. Jag rimrunkar't och gör't bra't. Sen tycker jag detta blev lite festligt i övrigt med, skitpontus har demandat en video till låten när den är klar eftersom han ska göra't i skoluppgift..
Men vafan, då får ni se hur snygg jag är när jag rappar skiten med, men det blir då..

Hundsim - RimrunkarN

Klart ni ska kommentera duktigt nu, era snåljåpar!

Hundsim - RimrunkarN

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-05-14 00:23

2009-05-14 00:24
va itne ditt bästa du gjort men de va nice endå, du har gjort bättre ;D men diggades ;D

håll utkik efter aa... vi vet... inte ni hahah! <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Rappare

2009-05-14 00:46
Nejfan :P tyckte det här lät rätt tråkigt mot det du brukar släppa.. men är trött & ska typ slagga så ger den ett försök imorrn med närja är pigg :P
peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-05-14 00:59
Rimmen var ju tynga, men tyckte inte att flowet höll här? Man hör knappt rimmet för att du snabbar på med nästa rad, så man hinner ju inte njuta av dina rim.. Gillas icke! Men beatet var underbart. :O Vart fick du det? Gillar dock dina stön i bakgrunden <3 Blir lite småkåt, så det blir nog till att runka snart.
Dra åt helvete!

2009-05-14 01:34
Enter, beatet hittade jag:3 vettefan vare heter:P jaja jag gillart från dig iaf hunden och videon kmr bli kul att göra!

2009-05-14 12:55
tackelitackar fölk, flera får banne mig höppa in i tråden nu! det är som sagt lite snopet hur antalet kommentarer jag ges i var tråd går i ena jäääävligt kraftigt varierande vågor!
Rappare

2009-05-14 21:15
Texten var ju grymt skön, men det är lite svårt att höra vad du säger på sina ställen. Flowet skulle du kunna fixa till lite tror jag, men det var fett :D

2009-05-15 12:51
Tackar :D
MOAR?!

2009-05-15 13:13
Skitfet text! och där var ju rimmet du skcika när ja satt i tåget påväg till sthlm, de med botemedel.

aja skitfett dawg, hojta !
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-05-15 20:10
diggade flowet till detta beat..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.