I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Ingen äkta hiphop) MC Fläsk & the Ister-band

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-14 23:36

(Ingen äkta hiphop) MC Fläsk & the Ister-band

Tja, borde kanske inte lägga upp detta inlägg i denna delen av forumet...men va fan, like nike.
Jag och en kompis går radio och har sysslat med en humorserie, i denna humorserie så har jag en karaktär som kallas MC Fläsk, ett rimmande fläskberg helt enkelt som rappar över div instrumentaler. jag är förstås ingen rapare men jag tycker det är kul att prova i alla fall och det är inte perfekt eller särskilt seriöst. ville bara göra lite reklam för serien och ni kan ju lyssna bara på MC fläsk om ni inte orkar lyssna på själva humor serien. här är länken Länk till http://tomtore.bloggspace.se/r21855/Extramaterial/2/
Peace!

MTMTX

2009-05-15 09:29
hahahahahhaha shiiit

har nu ägnat en halvtimme på jobbet här på morgonen och kollat igenom lite material, vet inte om de beror på att jag är trött som en slav eller om de bara e roligt, men ja skrattar ihjäl mig när ja lyssnade på "bloopers" angående otrevliga pedofiler. hahaha en pedofil i studion! och calippo i frysen lixom? hahaha

nä de måste ja säga, detta va skoj! kände även "varje dag så buffar jag" =) går låtarna tanka hem nånstans? vore skoj å bränna en platta med alla fläsks hits, som man kan plocka fram när man e trött i bilen.

jag ger tumme upp och tycker ni har en skön vibe på programmet! hojta
Detta är min forumsignatur

2009-05-15 10:32
Haha (Y) trodde det skulle vara sämre,det va faktiskt lite kul att lyssna på.
One Kalle
Kalliistudios©
2:avåningen

2009-05-15 10:37
haha fy helvete..
Kalliistudios©
2:avåningen

2009-05-15 12:21
vad roligt att du diggar P-lex:) tänkte väll göra nån torrent med alla låtar när vi har sänt alla avsnitt, två veckor till...fast vi skriver mer så vi får se. men skulle va kul att lägga upp för nerladdning.
MTMTX

2009-05-15 15:17
skulle va jättekul om nån skrev en kommentar på inläggen i bloggen med, eftersom min kompis inte kollar whoa, och det är ju åxå kul, vi har ju tänkt söka jobb på detta så kul om man har kommentarer att visa upp:)
MTMTX

2009-05-16 02:22
nä men ni måste ju säga nått mer
MTMTX