piss inte kiss- anala och rektala tumörer Länk till http://www.speedyshare.com/738472959.htmlbeat: av mejtext:klamydia Den smittar vid vaginalt, oralt och analtmin musik e så jävla normalsom en som spyr infektioner över sin bordsdam på en baljävligt osmart, jävligt oklartom man ser om man har sagge fläckar på ögonhinnannä jag bor i sverige inte i finlandändtarmsöppningen e snygg judigga min rapp å känn dej trygg jufuck you om du inte ger mej dina hemorrojder ochslemhinnesprickor, hatar ni min musik, era jävla fittorfittorref.. Anala och rektala tumörerdetta e rap, inte pop lyrikfitta och snopp musik x2sexuella människor med bajs i håretstora silikon pattar studsar till spåretnä jag e inte bonde, för jag knullar inte fåretva fan har du spikat fast en dildo i kött såretåret e 2009, inte hundra år efter pestenfuck you om du inte diggar restenav låten, ge mej sperman, så lägger vi den i svamp såsenjag står i mick båset, å bajsar ur munnenför jag e hip-hop å jag känner mej tvungenatt runkar å sen kasta prostatainflammation på ungensen operera in en plast fitta i pungendet e nice-mamma jag vill bli bög när jag blir stor x2ref x2
FYFAN VA PINSAM DU ÄR SNÄLLA TA BORT ALLT OCH ÄVEN DITT MEDLEMSKAP PÅ WHOA! FOLK UPPSKATTAR INTE ATT DU LÄGGER UPP DINA "LÅTAR" HÄR! STICK!
peace. yo.... word