Okej nu har jag lyssnar Låt 1: denna var hård riktigt tight ;) lyriskt sätt är den ganska tung. du flyter bra och har bra delivery som alltid :9 låt 2:skööönt beat som fan skönast på skivan :) känner verkligen känslan i denna låten feeet som faaan. tung delivery :) riktigt bra texter från båda 2 låt 3: Helt okej men ninte samma klass som de tvår första men du är gryym låt 4: denna var riktigt bra denna med skön text skönt flyt igenom hela låten Låt 5: skönt beat här emd riktigt bra producerat. gillar känslan man får genom hela produktionen :) sann text vi går igonom olika kval i livet.4 Tänkvärd text :) Låt 6: nice intro :) tänkvärd text som faaaaaan. du får en grymt bra känsla i denna bäst på skivan helt klar. gryyym storytelling : jag kan bara medge att du har gjort denna låten supper proffsigt gjord denna står över de andra låtarna. våld och droger kommer tyvär alltid existera. men bra tanke. Skivan får 9/10 av mig skulle vilja hört lite mer som den sista låten. men du visar en bredd av olika former som gör att man vill lyssna mer och mer och tar åt sig av det du skriver du är en sann musiker sluta aldrig tro på dig själv för du är värd framgång Mvh//Hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.