Känner mig som två skepnader med hank och ackeboy
Ny låt med hank tillsammans med Ackeboy Första collaben med dom två och jag är relativt nöjd med låten Verser:hank Reff: Ackeboy Mix: TMY digga eller hatahttp://www.speedyshare.com/361837604.html kom med ärlig kritik gubbs och mzes Hank
bättre vara ökänd än okänd
Verserna: Goo röst och mixning! Flowet tror jag går lite för sakta för dig, Är lite ostabilt på vissa ställen! Texten är simpel men fungerar! Refräng: Fungerar men kan givetvis förbättras med fler acapellor o.s.v! Peace! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
förtjänar mer upp
thx
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det går frammåt hank! är stolt över dig. fortsätt skapa! gillar känslan på reffen! bra där ackeboooooooooooooooooooooooooooooy.
fosho
Håller med att du skulle skrivit lite längre rader så du slipper köra så sakta, hade nog blivit bättre om du kickat lite snabbare, men det var okejj endå. Reffen kunde fyllas ut med fler acapellor som Linder sa :P ahja Peyyz.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
linder: tack tmy: värmer Slackerllife: tack upp
utveckling:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
säger som tommy, har ju följt med dig ett bra tag nu ! här överaskar du mannen! stabila verser, bra känsla här asså, reffen hade kunnat gjorts bätre. inge WHO för den.. det blir bätre hank :) U P UP UP
http://www.znapmusic.com/myntah/
Tja! Har lyssnat och här följer några intryck jag fick. Vi börjar med det negativa och sparar det bästa till sist. :) Det jag diggade minst var nog refrängen. Är ingen mästare på att bedöma sång men den kändes helt enkelt inte tipp-topp även om snubben som sjunger faktiskt lyckas förmedla en viss känsla av frustration och... förtvivlan, möjligen. Texten i reffen funkar också. Du 'safe:ar' med ett långsamt flow, vilket är bättre än att försöka ta ut svängarna om man inte är mega-skillad liksom. (Dessutom är det helt rätt sätt att flyta på om man tänker på temat. Ett glatt "stress"-flow kanske inte är att föredra.) Jag tycker alltså att det funkar bra på det stora hela, du har nån flow-miss här o där men jag skulle inte säga att helhetsintrycket blir "otajt" bara därför. Och det är som sagt bra att flyta "säkert" så länge som möjligt, innan man känner sig tillräckligt varm i kläderna för att ta ut svängarna, så att säga. Det gäller att verkligen kunna "reglerna" innan man kan bryta dem. Jag tycker texten verkar välskriven. Den förmedlar just den där halvschizofrena misär-känslan som jag antar (?) att du vill få fram. Den känslan är också i samklang med beatet. Det absolut bästa med låten är dock din vilja att förmedla nåt slags budskap som säkert utgår från dig själv och dina känslor, men det blir aldrig emo-rap av det liksom. Dvs, det handlar inte bara om att du vill att folk ska tycka synd om dig eller så. Du vill säga nåt viktigt och du gör det utan att bli sentimental. Vilket är att rekommendera, om du frågar mig. Det finns alltför många trångsynta emo/schlager-rappare här i audio-forumet och du är inte en av dom! Det är bara att fortsätta liksom. Du har en bra grund att stå på för fortsatt utveckling. /Nestorcisten
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
tycker denna är helt ok, har ju inte hört mycket med dig,men skriv vidare och de blir nog bra till slut. reffen va halvdan
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Bra att du skriver vem som har producerat låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej tack gubbs, Nelione har proddat beatet också
Damn... Tung låt, simpel text men det framförs bra med feeling och ibland kan det vara det som avgör. Men jag hade gärna efterlyst en tjejduett på reffen för att få den lite mer "glansigare" som en slags kontrast till din mansröst som är jävligt tajt för övrigt. Silverback diggar detta iallafall! Kör på järnet nu!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Låter nice det här! Det är känsla i den och det gillar jag, keep up the good work! /SeriousSam
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
tuuuuuung låt hank! nog det bästa du har gjort, flowet är najs! mycket bättre än dina senaste låtar. texten är också go! verserna är sköna! reffen är gryym gryym gryyym . fortsätt såhär ;) bra av båda , låten, 8/10 pz / ludde
thx alla, ingen bortförklaring, vill bara tilläga att jag gjorde den relativt snabbt bakis. då underdog ville ha den så snabbt som möjligt. tack iaf mer PZ
jarå helt okey men hört bättre tobbe, du släpper mkt nu, fortsätt med det för de tar sig bra:)
www.myspace.com/naturmusic
Soft! Mixen var lite tråkig bara..
"Jag hatar citat"
troligast är det jag som blivit kräsen men jag gillade verkligen inte låten. det var väl texten som hade nåt, annars tummen ner... öva innan du spelar in, ingen gillar musik med noll energi bakom
Hank Tycker du flöt ganska trist, alltför långsamt och stakigt :/ Men sånt kommer väl när du tränat mer flow och som någon annan uttryckte det, "vågar ta ut svängarna mer", dock funkar det ju nu sånär som ett par flowmissar- men är inte att föredra! Tycker känslan i rösten känns ganska tillgjord, men jag är ganska dålig på att bedöma sånt- men som sagt, lite väl ansträngd kanske? Men nog fan går det framåt, kör på så kommer det!AckeBoY Refrängen tycker jag inte var så jättebra, passade låten och flowades bättre men hade nog som sagt gjort sig bättre om den sjöngs av en kvinnostämma snarare än en ledsen karl. Så inget ont om Ackes insats där, den levde ju upp till förutsättningarna så att säga.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
tack för kritiken, blev inte särskilt nöjd med reffen, men som jag sa innan.............PZ
Tyckte du la de helt okey hank, texten har du tänkt p hörs de som även fast rimmen inte va så jätte bra, men tanken me den gjorde den bra. Du kommer bli säkrare sen när du gör fler låtar, men du har känslan tycker jag! bra gjort förövrigt! Ref: word på hundsim
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
diggar din röst som fan hankish, röstläget använder du skjysst som fan, man hör att du har känslan no shit! det du kan bygga på är nog flowet men är inte ens orolig för det kommer ju mer du kickar och leker dig fram men olika flowmessiga alternativ så det kommer du själv känna inom en snar framtid! =D texten är jävligt tight brrrä brrrä tummen, verkligen! är ledsen att behöva säga att refrengen förstörde rätt mkt faktiskt, vet inte vad jag ska säga om den eftersom en refreng kan göras på så många olika sätt och vet hur det kan låta på mina reffs också.. kan vara utur med tankan på den här, men bättre lycka nästa gång! du kan ju iaf acke! men men en helt aight låt, fresten efter ett tag man hört reffen varen faktikst rätt nice ändå haha! peeys bois droppa mer!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hank... lite korta rader ibland... blir lite off, men annars va texten riktigt nice... Reffen kunde varit bättre, peace and love and keep it up.
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
tummen upp..
lät bra, håller med jommpish att raderna är korta. Fixa det å det blir ännu bättre! P!
Undermedvetet älskar du mig.
träna mer på flytet å fortsätt prodda låtar =) beatet var nice! känns väldigt underjord
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Aldrig hört dig innan detta faktiskt.. Men jag tycker den var ganska skön.. Som nån skrev innan så tror jag du skulle valt ett lite snabbare så att du flöt lite mer, men tyckte ändå att du fick till en ganska skön känsla i det. reffen var inget jag diggade jätte mycket, men den var okej iaf ! Fortsätt spotta ! / Alexz K
H-O-R-A
Rätt okey. Kunde flowat lite bättre doc. Reffen är nice. Mixningen var doc lite tråkig Bland de bättre du har gjort :D
tack alla kul med blandade comments
Gillar inte depp låtar så när du ber mig kommentera får du tåla att jag ratar! :p hakande flow, men bra känsla! reffen var dålig tyvär! inget som kommer att sparas.
Hank, det låter bra men du skulle nog kunna "speeda" upp ditt flow lite, låter för typ hm.. hängit. Men annars bra ! REFFEN: gillar inte den alls :(
www.myspace.com/Sagoztyle
Riktigt bra känsla mannen. gilla denna låt som fan hank, bästa du gjort mannen :P Ackeboy la det fett dåligt i reffen sorry :/ gilla inte hanns reff :(( Men du la det bra mannen :D En av bästa du gjort.. pz
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
hehe tack alla, angående mitt flow så kunde jag som många säger lagt det i ett högre tempo men tycker absolut inte det är i brist på flow i denna låt utan ett bra flow till detta beat sedan äre ju alltid fresh och bra ned åsikter så man vet vad man kan göra bättre i framtiden. menmen soft ändå att det är ruggigt många som skriver, det ända man undrar är vf dom som igentligen varken är rappare kommer med värsta bullet, om att det ena och det fattas. hehe men jag tål kritik känns skönt ändå på något sätt att jag fått en speciell som alltid klankar ner på mina låtar men det ska jag nu som mål ha att överraska och chocka den personnen så högt att han inte nämner en ända kritisk punkt mer uppp
hakande flow, men bra känsla! reffen var dålig tyvär! inget som kommer att sparas.
Spades är så jävla keff Hahah!
fyfan. härlig inlevelse och texten känns ärlig :D bra jobb mannen.
www.myspace.com/danielbylund
Upp en sista
helt ok.. har inte så mycke kritik. fortsätt!
vad kul