Ahkeyråe, texten blir väl sista uppningen! Kram på oveyoman! Höndslem; yeaa mothafockaaa, huggettihuggetihundsim kommer-och-droppar-det-dubbelt-så-kungligt, och-andra-rappare-droppar-det-bullshit en excellent residens, jag tillbringar min existens i rappens vita hus, för jag är rappens president vi är extravaganta, och ni har extrapriser svenska rappscenen dör, men jag är extralivet borde vara sexmaskiner, men träffar bara sepebarnen brudar är sirener, jag dränker dom i medelhavet rappare skryter- om sina pickadoller men jag är över deras huvuden, liksom pizzakonster rappen var på väg att dö, men jag är botemedlet så när ni röstar bästa, vinner jag en jordskredsseger och ni kallar er hårda, men är som porslinsvaser och det är lika jävla played out, som polishatet jag är bäst- för jag har lärt mig hanteringsregler medan andra låter som de tuggar laxeringsmedel Sajferibajset; du får kalla mig varu vill, men inte stålmannen/ för jag är ingen superhjälte, men mina punches dem slår hårdare/ jag gör som byggarbetare och "sågar din stil"/ vi kan köra en battle, om du vågar dig hit/ sudda bort din sura min, för här e rapparnas rappgud/ siggedi-sajfer droppar de fett, och du slänger in din handuk/ du lyssnar på mina låtar, på tunnelbanan/ för dom är precis som nakna tjejer: underbara/ jag säger bara, du e inte bland dom bästa/ för om man lyssnar man på dina låtar, så får man salmonella/ för jag kräks på din stil, din efterblivna snorunge/ jag haffade din brud, "den jättefina oskulden"/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.