Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nedrans tung! med en bättre mix hade den varit riktigt fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mycket man ;)
digga reffen asså :D verserna var också skööna :) men mixningen skulle kunna bli bättre :) Big up /Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Moderator
2009-05-19 00:38
Brukar inte alls gilla reggeainspirerad hiphop tyvärr, men denna var riktigt fet! Kul att man fick upp öronen för dig Poeteek! Sjukt nice uttal, galet flow och så! Reffen lägger ni båda riktigt fett, stort upp för den! Iffectz lägger också en bra vers, fet låt från er båda! Sitter väl här och väntar på att nästa låt ska komma då! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
ohoo, det värmer! mer kommer, det kan du lita på! :D
Riktigt najz låt grabbz! Jag blev iallafall nöjd med mixen! :(
You don't know what you got, until you lose it.
Jaaa fan det e bara Whoa folk som klagar ändå, så jävla petiga =) Grymt av Poeteek & J.L på mixen BIG UP!/ iZ
Tungt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Släng upp texten.
min vers: just the other day i got stopped by the po-po try'na get me knocked on the block i said no no! i didn't do nuttin' man, what the fuck is happenin' im just a harmless soul! i aint even actin jammed! is it cuz im rappin man? thats sum strait bullshit u actin like im packin 9's and mac's wit full clips im just another motherfuckin broke ass worm all i want's to love my girl n maybe smoke my herb if you a underdog like me homie quote my word i aint never gonna stop until my voice is heard cuz im tired of these motherfuckin preconceptions the upper class seem to believe that we infections in the body of society, their aim is to tire me pull me down n fuck me up, then they want sobriety?! cmon, i'll never regret the things that i did im quite sure u feel me if u gangsta or dread, yo!
riktigt fet text av poeten som vanligt, sitter på jobbet nu så lyssnar igenom när jag kommer hem, upup!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
thx phono aka Cam Teta(?) one
UPP FAN!
håller med Iffectz! UUUUUPPP!!!!!!
jag vill se mer kommentarer för fan kom igen lägg ner eran whackness, just for a moment!!
Feta grejer, grabbar!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Fet skit, grabbar! Kul att se lite reggaestuk på Whoa. Poeteeks vers var fet. :) Måste dock hålla med om mixen, den är lite matt..
Hej
Thx =) Jo Eek man lägger det bra, mer reggae kommer att komma, belive me =)
Ovanligt bra för att va whoafolk.. Upp
tack så mycket _Ak4
Alltså fuck, Upp på denna den förtjänar mer hype och det vet ni!
You don't know what you got, until you lose it.
Det tycker jag med, upp!
en upp för den här god damn!
UPP!!!! denna behöver otroligt mycket mer props!!!
upp....
jag hatar whoa =) sluta upp nu
Riktigt fin låt detta. Iffectz & Poeteek Grymt bra gjort! Upp för denna!
Tack så mycket Tomv =)
Upp för denna era jävla skogstroll
det tog sin tid men nu har jag äntligen haft tid att lyssna! sjukt fet, iffectz lägger tung reff och fet vers, poeteek slaktar med träffsäker text och perfekt uttal. och MIXEN! inte helt perfekt men otroligt mycket bättre än vad jag har hört med er! fet track som fan!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.