Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet gillar jag :d härlig låt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Denna gillar jag starkt, bra jobb av dig och IceTaiL! :)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
beatet är störtskönt.. diggar dina rader, skönt flow alltsomallt en bra låt från dig durlind ! / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
tack :) kul att de diggas :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fettfett! hoppas det kommer fler låtar snart!
mycket bra! beatet är shååkt och flowet är grymt..mycket bra låt! kan få en bok imorgon eller nåt, måste slagga.. ha de!
Tungt som vanligt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Du e tung homie! Du vet att jag diggar din skit... :)
lätt det bästa jag hört med dig bräää! bra jobbat som fan
du vet vad ja tkr bror! whoa sov inte på detta :) one!
http://www.myspace.com/aiinac
tack alla kul att de diggas! synd med så lite kommentarer bara och ändå en hel del nerladdningar men men kanske kommer fler :) tack alla som diggar ännu en gång :)
Tycker att det låter fett ! gilllar dig nog mer i lugna låtar dock, men diggar ändå denna klubb låten asså ! :P gillar när du drar det snabbt med ! låter sjukt skönt på något sätt :P P&L !
H-O-R-A
Fet skit! Håll det äkta!
Make love not war
ska allt ta mej en titt på denna ;) jag återkommer
reffen låter fääääät, mixningen helt felfri :) grymt bra faktist, diggar texten o flowet. Jag tycker att du håller det äkta Durre mottet :D big up för denna :)
tack alla :)
Moderator
2009-05-20 18:42
Många ser löningen som en lättnad för stunden/ Menas jag ser min löning bara försvinna rätt snabbt på klubben/ fan ta mig haha sköning där beatet är du välförtjänd av iaf visar du här peace !
Tung låt... påminner om Afasi o Filthy din röst o ditt flow alltså... har en fråga bara... vilket program/effect äre i reffen?
tack:) kul och höra icetail :) asfett beat :) dobby.. haha tack men så bra som dom är jag inte dock hehe :D kanske om ett tag haha :D nej men tack som fan.. spelar in i adobe så gick bara i in och pitcha ner den:) mera!?:)
Ganska fet, men inte riktigt my cup of tea. Beatet var fett, men refrängen var inget jag gillade. Kan såklart se låten för vad den är och den funkar helt klart, men jag väntar fortfarande på ditt a-game ;)
Helt OK grabbar PEJJZ
http://soundcloud.com/forsbergmusik
tack tack :) rullar hem nu snart så hoppas de e några fler kommentarer här om några timmar då jag e hemma :D
TÖÖÖÖNG låt bra jobbat durlind! märks att du blir bättre hela tiden :)
töööööngt durlind.. och tööngt icetail, beatet var fan soft asså! upp på denna niggaaaazz
hemma igen efter 1 år borta nu hehe :D konstigt :D tack fosse och amc :)
upp fan :)
Jag diggar det du gör som vanligt:) men jag håller med Alexz_K att gillar dig i sköna låtar men denna gjorde du tjocktnice;) /olofsson
En mycket intressant låt, men tyvär så grejar jag inte beatet. Men din insats va riktigt fin faktiskt skönt flowe och härliga rader. detta är en lättsam låt som man kan små mysa till, hoppas jag lär mej att tycka om beatet. Men annars va allt rena julaftonen. ///Mats\\\
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
tack olofsson :) kommer sånt med ;) tack mats, synd att du inte gilla beatet så allt var bra men dina ord värmer ändå asså :) alltid lika kul med kommentar från dig :)
upp ;)
bra att någon gör musik för min kväll här haha, riktigt sjyst låt man, fortsätt så här så ska du se att en showcase blir glad när han super ;)!
100procent
hahaha, skön fan :D de e vackert ^^ <3
nikoo ;D
tackar ;) kul att höra :)
aah man får ju helt klart en smak av afasi styleeeee här, gillar faktist stilen mer och mer på rappare som kan hantera den, du gör det inte perfekt men helt klart bra:) refrängen var inte direkt påhittig men ack så bra bra gage godnatt
www.myspace.com/naturmusic
Har nått minne av att jag hörde dig för nått år sen och att jag inte tyckte det var jättefett Men jag ramlade in på din myspace nu av ren tristess och hörde föränderlig värld och jag måste säga att det var nått utav det bästa jag hört som legat på whoa sen typ 2007 eller nått.. Fett nice! Kör hårt jag kommer att kolla in dig lite oftare!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Fett uppenbart att jag skrev i helt fel tråd.. men du får väl se det som att jag ger dig kritik som den artist du är.. när jag ändå är igång med nästa inlägg kan jag ju säga att pengar på klubben låten inte var lika mycket i min smak.. lite väl mycket refräng och lite lite vers för min smak.. men texten är ändå fet i versen.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
RMK P20 tack, kul att du digga föränderlig värld, dina ord värmer! Angående klubblåten kan jag hålla med dig lite grann, det är mycket refräng i den men jag tänkte att det är en klubb låt liksom, så det kan bli coolt med något annorlunda men nu i efterhand kan jag känna samma sak som du kände hehe.. tack igen! Någon mer? :)
sköönt flow, gillar texten. Lite Afasi stile på denna? inte sant? :)
hehe jag vet inte riktigt.. några har sagt de och jag tar de som en komplimang men de e inget jag försöker låta som, vill ju låta som mig själv hehe :) men kul att du digga, tack :)
tjäna Durlind gamle classmate;) Du gör din grej bra, fortsätt så! Jag tänkte innan att "är det bara jag som tycker han låter som Afasi?" Haha uppenbarligen så är det inte så. Jag fattar att du kanske inte vill låta som han, men det är ju en komplimang! Lite tröttsamt i längden att bli jämförd med nån dock :P Ungefär som jag och Pst hehe ;) Men fortsätt med din grej! peace
http:www.soundcloud.com/2childish2 http://www.youtube.com/2childish2
tack andreas.. jo fattar va du menar, tar de som en komplimang även om inte jag tycker de låter likt han men kanske e själva låten i sig som är ganska lik med hans likande låtar hehe.. men tack :)