forsberg & Ayyz - dé går bra nu FORSBERG: Som en levererande månadsarbetareGör jag ditt jobb till helvete och jätte slitandebitches skakar hipsen, hips don't liesom den käna artisten säger, när hon kör liveSteppar du upp, så får du grinchen näsasteppar jag tillbaka blir jag klar perfekt, vabehöver jag en fråga ut dig om rap ensnär jag är högst på tronen, står brudar nere i toplessYes, jag är den perfekta maynSnodde prinsessan från alladin, hon hätte jasmineREFF:Ayyz & forsberg, kompis det går bra nuBajtar lite petter, Lyssna och njuttar över världen, som militärervi är raka, och du står på tvärenAYYZ:ayyz här på micken o jag lägger det stiligtmånga efter mig vf? jag e fridlystvet ja e fet på det jag gör sätt dig ner o njut jag vet jag e skönmitt nummer det e 0736tror du det själv bara för jag e bästdu ser mig väldigt sällane det så konstigt när jag bor nere i källarninte uteliggare men jag e undergroundvill du bråka så kom and stand your ground forsberg & Ayyz - dé går bra nuDetta var inte en fullt ut seriös låt :) PEJJZ