I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Frestylee battles över webcam, typ turnering.
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
PrinsMio P40
2009-05-21 03:20
Frestylee battles över webcam, typ turnering.
Skulle vara nice om det gick att fixa.
Borttagen
2009-05-21 03:22
Sluta röka harsh! Men efter att tänka efter så vare fan en cool ide men denna tråd ska ligga i Emceeing!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*Emilia* F33
2009-05-21 03:24
Grymt cool ide!! Det är inte alla som kan åka till "Battel Ställen" Och då skulle detta sitta fint och bli lite mer persionligt än tagten. Men tänk videofilmat tagteam :O
Contra P37
Rappare
2009-05-21 04:15
Njaaa. Det finns inget sätt över internet du kan bevisa att du inte har förskrivit.
Det går knappt live ens
Aii
Borttagen
2009-05-21 04:26
Contra P20
Det är sånna som du som förstör whoa :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Contra P37
Rappare
2009-05-21 05:06
Genom direkt sanning , fakta och konstruktiv kritik på förslaget?
Aii
Borttagen
2009-05-21 05:13
Va? Man får väll ha förskrivna texter i battle varför skulle dom annars snacka om deadline? De är inte freestajl battle vi snackar om!! Contra du har helt bort gjort dig från civilisationen
Contra P37
Rappare
2009-05-21 05:21
Topicen är ämnet som ska diskuteras hehe.
Posts är mest strösnack..
Ämnet är freestyles i webcam , och jag tror inte riktigt på det.
Aii
Borttagen
2009-05-21 05:52
Tanken är väll att man ska kunna se personen utföra sin text och attityd mot den andra på ett bra sätt ist för att hitta ett random beat och fila mixningen i veckor :D
Hypnoz
Supporter
2009-05-21 09:49
Nelione P19
Det står ju i topic att denna tråd handlar om freestylebattles?
F.ö. tycker jag det var en helt okej idé, dock borde trådskaparen utvecklat sina tankar lite mer omkring det.
Hej
PrinsMio P40
2009-05-21 14:32
Ja, alltså självklart kör man freestylebattles med TOPICS så att folk inte kommer med BARA förskrivet skit. Jag vet itne hur man kan genomföra idén, därför jag skrev och ville bolla det. Jag är rätt bra på att freestyla, men gillar inte hiphopjams och hiphopare i övrigt, except for the music, och därför vore det soft att battla utan att springa runt bland massa pubertetsungar med baggypants som hatar på allt utom dem själva.
anna_m_maria
2009-05-21 14:36
Den riktiga definitionen av "internet-emcee". Dock kul idé.
fiddilito
2009-05-21 14:43
Det känns som en bra ide i en perfekt värld, tror dock inte det hade funkat så bra när man väl hade testat, man sitter där i datorstolen, mamma sover i rummet jämte, sen skriker man svordommar och typ "jag ska knulla dig som jag brukar knulla din mamma!" och sånt in i camen.. njae ja vet inte.. men hoppas nån testar ändå, och kan utvärdera liksom:P
Flyter som en död fisk
PrinsMio P40
2009-05-21 14:45
Anna_m_maria: Yeah, jag skulle aldrig bygga min identitet kring hiphop. jag är 23 år, det vore efterblivet. Sen vet jag inte om det spelar någon roll om rappar på internet eller på radion eller spelar in på en gammal bandspelare eller på cool edit. Faktum är att du troligtvis också växer upp en dag och inser att vad som är "äkta" i andras ögon inte spelar någon roll...
_Ak4
2009-05-21 14:58
Haha.. whoa i nötskal?
Battla över webcam?
LÄGG AV ALLTSÅ
jag döööööööööööör!
anna_m_maria
2009-05-21 15:04
PrinsMio P23
Jag ironisk :) Dock
är
det ju den perfekta definitionen av internet-rappare.
PrinsMio P40
2009-05-21 18:06
I guess...
_ak4: och du är en "äkta" hiphopare i ett nötskal.
Vet att det finns amerikanska sidor som har sånt här..
Tillbaka till forumet