I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frestylee battles över webcam, typ turnering.

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-21 03:20

Frestylee battles över webcam, typ turnering.

Skulle vara nice om det gick att fixa.

2009-05-21 03:22
Sluta röka harsh! Men efter att tänka efter så vare fan en cool ide men denna tråd ska ligga i Emceeing!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-21 03:24
Grymt cool ide!! Det är inte alla som kan åka till "Battel Ställen" Och då skulle detta sitta fint och bli lite mer persionligt än tagten. Men tänk videofilmat tagteam :O

Rappare

2009-05-21 04:15
Njaaa. Det finns inget sätt över internet du kan bevisa att du inte har förskrivit.
Det går knappt live ens
Aii

2009-05-21 04:26
Contra P20

Det är sånna som du som förstör whoa :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-05-21 05:06
Genom direkt sanning , fakta och konstruktiv kritik på förslaget?

Aii

2009-05-21 05:13
Va? Man får väll ha förskrivna texter i battle varför skulle dom annars snacka om deadline? De är inte freestajl battle vi snackar om!! Contra du har helt bort gjort dig från civilisationen
Rappare

2009-05-21 05:21
Topicen är ämnet som ska diskuteras hehe.

Posts är mest strösnack..

Ämnet är freestyles i webcam , och jag tror inte riktigt på det.
Aii

2009-05-21 05:52
Tanken är väll att man ska kunna se personen utföra sin text och attityd mot den andra på ett bra sätt ist för att hitta ett random beat och fila mixningen i veckor :D

2009-05-21 09:49
Nelione P19

Det står ju i topic att denna tråd handlar om freestylebattles?

F.ö. tycker jag det var en helt okej idé, dock borde trådskaparen utvecklat sina tankar lite mer omkring det.
Hej

2009-05-21 14:32
Ja, alltså självklart kör man freestylebattles med TOPICS så att folk inte kommer med BARA förskrivet skit. Jag vet itne hur man kan genomföra idén, därför jag skrev och ville bolla det. Jag är rätt bra på att freestyla, men gillar inte hiphopjams och hiphopare i övrigt, except for the music, och därför vore det soft att battla utan att springa runt bland massa pubertetsungar med baggypants som hatar på allt utom dem själva.

2009-05-21 14:36
Den riktiga definitionen av "internet-emcee". Dock kul idé.

2009-05-21 14:43
Det känns som en bra ide i en perfekt värld, tror dock inte det hade funkat så bra när man väl hade testat, man sitter där i datorstolen, mamma sover i rummet jämte, sen skriker man svordommar och typ "jag ska knulla dig som jag brukar knulla din mamma!" och sånt in i camen.. njae ja vet inte.. men hoppas nån testar ändå, och kan utvärdera liksom:P
Flyter som en död fisk

2009-05-21 14:45
Anna_m_maria: Yeah, jag skulle aldrig bygga min identitet kring hiphop. jag är 23 år, det vore efterblivet. Sen vet jag inte om det spelar någon roll om rappar på internet eller på radion eller spelar in på en gammal bandspelare eller på cool edit. Faktum är att du troligtvis också växer upp en dag och inser att vad som är "äkta" i andras ögon inte spelar någon roll...

2009-05-21 14:58
Haha.. whoa i nötskal?
Battla över webcam?

LÄGG AV ALLTSÅ
jag döööööööööööör!

2009-05-21 15:04
PrinsMio P23
Jag ironisk :) Dock är det ju den perfekta definitionen av internet-rappare.

2009-05-21 18:06
I guess...

_ak4: och du är en "äkta" hiphopare i ett nötskal.

Vet att det finns amerikanska sidor som har sånt här..