Micke one - Sångtext Min homie försökte sig på att sjunga för första gången. Jag tycker de va sånt fett framsteg av han, att jag bara var tvungen att droppa det här så alla får ta del av det och säga vad ni tycker!Självklart står jag för beatet! Låten:Länk till http://www.speedyshare.com/358371251.htmlTexten:Mobilen ringer kvart i sju, vaknar tänker: allt är slutSömnen ba försvann, säg varför vill nån fucka nuKollar vem som ringer: det är skyddat så jag skiter iVill sova hela dagen idag, trycker upptagen signalSen jag lutar till mig tillbaka på kuddenTillbaka till stunden, tillbaka till flummet i drömmenTillbaka till tiden som kid - för några år senTillbaka till gården.. då man ropa mamma för polarna slår enÄr inget rop på hjälpMen man måste få drömma ibland, så tro på migDet här är - det här är sanning baraFör i min framtidsbanan vill ha minnen som är användbaraVill kunna drömma mig ivägKunna se mig omkring och bara glömma de härVill tömma min värld och öppna min själVill slippa det mesta i denna lömska misär(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-05-21 18:25:53)(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-05-21 18:56:17)