I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya låtar (Emil E)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-24 00:00

Nya låtar (Emil E)

tjosan i trosan ;)

har lite låtar uppå på myspace och znap, vore kul att höra vad alla tycker om dom :)

så lyssna och kommentera gärna! det är guld värt :)

Länk till http://www.myspace.com/EmilE438

Länk till http://www.znapmusic.com/emile

sen ligger det uppe ett litet ihopklipp på dom flesta av låtarna som kommer på skivan!!

klippet finns bara på myspace

peeace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-24 13:30
ingen !? asså fan va whoa är tråkigt alltid samma visa när man lägger upp nåt, fyfan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-24 13:39
De e fett emil:) Dags att börja på vår låt nu mannen;)
Http://www.myspace.com/besononline

2009-05-24 13:54
Okej nu vet jag inte vilka som e nya eller inte. Men du gör de fett. Du kan din grej.
Men jag skulle vilja höra mer HIPHOP, t.ex Som "påväg".

Du kan ju de vet du ju. men de skulle nog uppskattas mer med hiphop och inte de där "techno/maskinen" soundet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men du gör de tungt (även fast de inte är min stil"

BIG UP - Piiz
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2009-05-24 15:09
Tack det uppskattas :) jo men grejen e att jag älskar electro men för din skull så kan jag göra en vanlig hiphop låt :)

2009-05-24 21:53
nån mer som känner för att lyssna och skriva en kommentar? :)

2009-05-24 22:50
haha gör de ! så jävlar ska du få en fet comment
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2009-05-25 00:05
nice, min singstar mick gick sönder igår :( så jag måste skafa ny mick innan jag kan spela in bara ^^
tar kanske en vecka eller nåt! hojtar när den e klar

2009-05-25 00:27
Haha du och din jävla singstar mick! hahaha
Du gör tung skit, De vet du!

Peace! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.