PMKI - Min stil Kickade en gammal text för någon dag sen, första gången på några månader jag kör svenska :)Länktext;pallar inte med dagens musikdär alla rappare dom gnäller på dom hatar sitt livsnälla låt mig ge er snaran i tidså kanske ni kan hålla käften sluta skapa musik-----------står med ena foten i graven den andra är på kungatronen tillhälften döing, resten av mej finns vid rundabordet kan sjunga toner, bäst för dej du inte undrar broder även om du sitter vid din data ska du gunga stolen du ser min stil, t-shirt och vita sneakersbara skiter i vilket så länge jag har mickenför är lika glide som en is maskin på vita isentar det jag vill ha, när jag haffar fina bithces------------pallar inte med dagens musikdär alla rappare dom gnäller på dom hatar sitt livsnälla låt mig ge er snaran i tidså kanske ni kan hålla käften sluta skapa musik x2--------------släpper bomber på bomber som jag va usafinns ingen ångest på sångerna som var du och jagdu fick gå- jag är kvar- ja, jag har det brasitter här med finare tjejer nu i ett bubbelbadunderbart, that's the way it isI'm a rapstar now, and you ain't eaven worth a bitdu kan kalla mig för psychopat för att jag gillar mörda beatoch för att jag njuter av varje gång jag rör en mickså kanske är det bäst att du backar tillbaksom du är producent annars kommer jag döda ditt barnså kanske bäst att du lämnar över din mikrofontill snubben som vänder på ordet och lägger det bättre än alla på radio- shit- det börjar klarna uppär det min tur snart, ska jag kavla uppklart ja vill ha en fet bil men det är inget kravså länge jag får min röst hörd hos skivbolag-------------pallar inte med dagens musikdär alla rappare dom gnäller på dom hatar sitt livsnälla låt mig ge er snaran i tidså kanske ni kan hålla käften sluta skapa musikx2------------om jag skulle sälja skiva, skulle du då köpa den?fast jag är lika jävla underground som mördadeoch jag är okänd, har aldrig gjort en videobut this is my year my time to kill it all--------pallar inte med dagens musikdär alla rappare dom gnäller på dom hatar sitt livsnälla låt mig ge er snaran i tidså kanske ni kan hålla käften sluta skapa musikBLESS!