Två - Livet download + lyrics Två - Livet download + lyricsTjosan, snabb session men första seriösa.Text:Vers 1 - CapeJag har alltid vela vara bäst i stanMen jag har alltid fallit tillbaks till min hemmaplanKämpar mot målet men når inte ditLigger ensam på natten och grips av panikMedia ljuger spottar lögner med orden Rubriker om kometer som flyger mot jordenHar fyrtio frågor om FRARegeringen smiter ger inga svarVänner sviker, polisen överdriverGer oss ingen makt fan vad det sviderAlla måste hjälpa till för en bättre planetAlla vet men dom blundar för det17 år på tellus och tiden tickar påTar dig till en ny nivå för att du ska förståSöker sextio svar men ingenting förändrasVarför ska man hämnas varför ska man lämnasReff 1 - Lundin + CapeLivet har en mening men vet inte vadRad för rad vandrar från stad till stadAlla har en tro men vilken är sannGnistan släcktes och hoppet försvannVers 2 - LundinVad ska jag göra vad ska jag bliNär samhället försöker styra mitt livAlla vill veta meningen med livetMina känslor flödar framför mickstativetJag vill bli känd vill vara med på tvMen jag har inte orken ya så är detJag har inget flow skriver inga tunga rimHör du en schysst liknelse var den inte minJag tror på frihet under ansvarDen som spar han har men jag står ensam kvarDom är så onödiga alla krig som vi minnsKrig utan motiv när gud inte finnsVad sker efter livet ja vad kommer händaÄr livet meningslöst som för en dagsländaGissar jag inte kommer till pärleportenruttnar under marken och blir bara till jord senReff 2 - Lundin + CapeLivet har en mening men vet inte vadRad för rad vandrar från stad till stadAlla har en tro men vilken är sannGnistan släcktes och hoppet försvannLänk till låten: Två - LivetTvå - LivetEtt stort tack till alla som lyssnar och ger konstruktiv kritik, Peace out